{merhabaaa buraya kadar gelip okuduysan sana çoook teşekkür ederim. Arada yazım hataları olmuş olabilir kusura bakma. Bu bölüm fazla +18 içeriyor bu sebepten okumak istemeyenler olabilir. Atlayarak geçebilirsiniz. Şimdiden iyi okumalarrrr. 💋}
Sıcacık yatak odasında birbirimize sarılarak yatıyorduk. Telefonlarımız sessizde, kötü düşüncülerimiz ise devre dışıydı. Hayatımdaki ilk sevişme ile yaşanmıştı bunlar. İkimizde yarı çıplaktık. Sevdiğim adam ile yanyana öpüşerek uyumak çok az kişinin başına gelebilirdi. Bunlardan biride bendim. Annem veya babam beni şuan merak ediyor mu hiç umurumda değildi. Tek istediğim onun koynunda huzurlu bir uyku çekmekti.
Yavaşça gözlerimi açtım ve öpüşmekten şişmiş dudaklarına baktım. Çok tatlı gözüküyordu. Biraz doğruldum ve tekrar bir öpücük bıraktım. Ve tekrar, tekrar. Son öpücüğümü bırakmaya çalışırken üstüme cullanmasi bir oldu. Aniden göz göze geldik. "Doymadın mı?" Dedi sırıtarak. Hayır anlamında kafamı salladım. Tekrar dudaklarını yalayıp öpüşmeye başladık. Her bir seste bacak aramin tek tek yandığını,bunu geçirmek içinse bacaklarımı birbirine bastırdığı mi fark ettim.
Opusmemiz alevlernirken taehyung elini bacağıma atmıştı. Yavaşça yukarı çıktı ve göbeğime geldiğine direkt oraya öpücük kondurdu. Ne yaptığını anlamamıştım.
Tek tek aşağıya indi ve kilotumu çekti. Aniden yaşanan herşey yanagimin kızarmasına neden oluyordu. Ortaya çıkan şey ile gözlerimi kapadım. Taehyung ise gözlerini bana dikerek oraya öpücük kondurmaya başladı. Her dudağının değdi yere inliyordum.
"Tanrım,islaksin." Dedi. Her dediği şey utanmama neden oluyordu. "T-taehyung." İnlemeli bir sesle söyledim adini. Gülümsedi. "Hoşuma gitti."diyip dil darbeleri ile yalamaya başlamıştı.
Zevk noktalarimizin sınırına gelince nefes nefese yattık. Başta gözlerimizin içine baktık ve birbirimize döndük. "İyiydi." Dedi boğuk sesiyle. "Tanrım,cidden acıdı." Dedim. Taehyung gülmeye başladı. "İlkin sonuçta. Normaldir." Diyip siritinca çıplak omuzuma vurdum. "Kes sesini." Demem ile bana sarıldı. Bende ona kollarımı atmıştım. Yüzlerimizin arasında aşırı az bir mesafe vardı. "Bu noktalara geleceğimizi bilmiyordum." Dedim gözlerimi kapatarak. "Bende jennie,bende." Dedi oda beni taklit ederek. Sirittim.
"Seni seviyorum Taehyung."
"Seni seviyorum Jennie."
🐽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siblings • taennie
Ficção Adolescentejennie ve taehyung ayrılmalarına rağmen kardeşleri yüzünden konuşmak zorunda kalırlar.