2. TURNEJA

78 4 1
                                    

"Aaaaa! Ne mogu vjerovati da ideš s njima na turneju!" oduševljeno grli Martina Teu koja se upravo pojavila na vratima kafića.
Martina odvuče Teu za stol za kojim je sjedila.
"Zapravo, bili su ljuti zbog reportaže." prizna Tea.
"Kako ljuti? Ali upravo su ti ponudili posao koji je san snova. Znala sam da ćeš rasturiti."
"Pa menađerici Dandelionsa se članak nije svidio. Rekla je da sam im nanjela ogromnu štetu i da ću to morati sad ispraviti."
"Baš te briga, provest ćeš s njima mjesec dana na turneji. Ne mogu vjerovati." oduševljeno će Martina.
"Ni ja."
Martina je lupi po ramenu.
"Daj, povedi me sa sobom. Biti ću tvoj osobni lektor. Reci da ne možeš bez mene. Onda ću napokon upoznati Marija." sanjivo kaže Martina.
"Voljela bih da mogu, ali čim se pruži prilika obećajem da ću te upoznati s njim."
"Ti si kraljica." zagrli je Martina.

*

"Ne Dora, ne možeš mi to učiniti!" buni se Damian "Znaš koliko mrzim novinare."
"Sami ste krivi. Pustio si novinarku na privatnu zabavu i vidi što se dogodilo. Tvoja je mama u najmanju ruku zgrožena onim što je pročitala." podsjeti ga Dora.
"Ta će mi kuja platiti za ovo." ljut je on.
"Ne brini, pobrinula sam se da je otpuste. Ali glavna urednica je rekla da je članak autentičan i da ga ne mogu sad tek tako povući. Jedini je način da pristanemo na tu reportažu s turneje i da na taj način očistimo vaš obraz. A vi ubuduće pazite kako ćete se zabavljati nakon gaže."
"Koncerta!" ispravi je Damian "Gaže smo imali dok smo nastupali u srednjoj."
"U pravu si. Sad ste ozbiljan bend pa se onda tako i ponašajte."
"Ali ja ne želim da mi novinar diše za vratom, pogotovo ne 24 sata na dan."
"Zašto? Je'l bi moglo još nešto iscuriti u javnost?" prodorno ga pogleda Dora.
"Nema ništa. Dečki i ja imamo dogovor. Osim alkohola nema nikakvih zabranjenih supstanci."
"Onda, nemaš se čega bojati. Prestat ćete orgijati tih mjesec dana i biti će sve u redu."
"Taj afterparty ionako nije bila naša ideja već ideja organizatora."
"Baš,  i onda da im se desi takav propust da unutra puste novinarku?"
"Kako izgleda ta djevojka?" upita Damian.
"Zaboravi, nije uopće važno. Djevojka je otpuštena i neće joj pasti više na pamet da piše o vama. Ne moraš uopće brinuti više o tome."
"Hvala ti." kaže on.
"To mi je posao, a ti ubuduće pazi kako se ponašaš." kaže ona pa mu se približi i poljubi ga u obraz.
"Pozdravi Mariju." kaže joj Damian "Nedostaje mi ta mala vještica."
Dora se nasmije na spomen svoje kćerke.
"Ona je i dalje vaš najveći fan. Od svih glazbenika koje zastupam vi ste joj najdraži."

*

Kupovni centar. Butik.
Martina prisloni na sebe haljinu pa je ubaci u košaru pored sebe.
"Čemu toliko odjeće?" pita Tea.
"Hallo?! Spremamo te na turneju. Moraš imati sa sobom obleku za svaku priliku." odgovori Martina pa nastavi prebirati po vješalicama.
"Što fali mojoj odjeći?" upita Tea pokazujući na iskidane, nekad crne traperice, običnu majicu i patike.
"Sad si ozbiljna novinarka. Pišeš za Glamour. Ne možeš se bilo kako oblačiti." podsjeti je Martina "Osim toga to ti je prilika da zavedeš muškarca svojih snova."
"Ne želim ga više." mirno kaže Tea "Nakon one zabave srušili su se svi moji snovi o njemu."
Okrene se prema vješalici s majicama pa izabere jednu crnu kratkih rukava.
"Takvih već imaš." kaže Martina otimajući joj majicu iz ruke i vraćajući je na vješalicu.
"Dođi, moramo izabrati i seksi donje rublje."
Tea zakoluta očima ali ipak krene za njom.
"Potrošit ćeš mi sav honorar."
"Gledaj na to kao na ulog u budućnost." odgovori Martina.

*

Tea prekine poziv pa se vrati do Martine koja je gledala cipele.
"Zvali su me iz redakcije. Pripremili su ugovor i moram skočiti do njih." kaže Tea.
"Ali nismo ti kupili nikakve cipele." srnećim pogledom je pogleda Martina.
"Ajde, drugi put ćemo. Moram se požuriti dok je još glavna urednica tamo."
"Vidimo se onda." kaže Martina i Tea se udalji nekoliko koraka a onda se ipak vrati do svoje prijateljice i pruži joj vrećice koje su joj visjele s ručnog zgloba.
"Molim te, ponesi mi ovo, da baš ne idem s tim. Svratit ću večeras po to." kaže Tea i poljubi Martinu u obraz.

ObožavateljicaWhere stories live. Discover now