3.BLACK DANDELIONS

57 5 0
                                    

"Izlazi!" zapovijedi Damian koji je još uvijek nag stajao pred Teom.
Ona se zbuni pa se okrene prema vratima ali ne izađe.
"Ovo je moja soba!" kaže ona odlučno "Vidi, imam ključ s recepcije!" podigne ona karticu u zrak.
Tad se ponovno okrene, ali njega više nije bilo na istom mjestu.
Ona krene prema dvosjedu pa spusti na njega svoj ruksak.
On se tad vrati, omotan samo u ručnik. Dok je jednom rukom pridržavao čvor zavezan na struku drugom joj je rukom pokazao na vrata.
"Izlazi!" protisne on još jednom kroz zube.
Ona umjesto toga sjedne na dvosjed i prekriži ruke na prsima.
"Što ako neću?" upita gledajući ga drsko.
"Ovo je moja soba. Ne možeš ostati ovdje."
"Dora mi nije rezervirala drugu sobu. Nažalost puni su i ja nemam gdje spavati." objasni mu ona.
"Bravo i onda si se sjetila smjestiti se u moju sobu."
"Gle Damian, žao mi je. Obećajem ti da me nećeš ni čuti ni vidjeti. Evo, spavat ću na kauču i biti ću mirna ko bubica."
Tea rukom zaključa svoja usta.
On je prostrijeli pogledom.
"Ne, nego ćeš pokupiti svoje prnje i izaći iz sobe. Smjesta!"
"Molim te, nemoj to raditi. Umorna sam od puta a i ne znam gdje da idem. Htjela sam sama sebi platiti sobu, ali puni su."
"Onda si trebala ostati doma." odbrusi joj on.
"Ovo nije bila moja ideja već ideja vaše agentice. Ona je naručila tu reportažu o vama."
Damian odmahne rukom pa joj okrene leđa.
"Idem pod tuš. Kad se vratim ne želim te više vidjeti ovdje."
Tea zakoluta očima.
"Mislim da bi trebao štedjeti vodu!" dobaci mu no umjesto odgovora on zalupi a onda i zaključa vrata kupatila.
Tea uzdahne pa se baci na ogroman krevet.

*

Damian izađe iz kupatila. Opet je imao samo ručnik omotan oko struka dok je drugim ručnikom sušio svoju kosu.
Namršti se ugledavši Tein ruksak na dvosjedu. A onda se zaprepasti kad ugleda i nju na krevetu.
Tea je spavala, onako u odjeći, potrbuške.

*

Tea se promeškolji na krevetu. Sad je bila pokrivena dekom. Onda naglo otvori oči i skoči pa se ogleda oko sebe. Soba je bila prazna. Ona pokuca na vrata kupatila, ali kad se nitko ne javi ona polako otvori vrata i uđe unutra.
Kad ponovno izađe ugleda razbacanu Damianovu odjeću na podu.
Ona podigne njegove jeans hlače i majicu pa ih smota i složi na naslon kauča. Ipak, ne može odoljeti pa pomiriše majicu. A onda ugleda na podu čarape i bokserice.
Namršti se.
"Prasac." zaključi pa iz svog ruksaka izvadi plastičnu vrećicu i u nju ubaci prljave stvari.
Zatim u svom ruksaku potraži čisto donje rublje, šampon za kosu i uputi se prema kupatilu.

*

U hotelskoj sobi 320.
"Ne mogu vjerovati, cura mi se samo tako uselila u sobu." žali se Damian svom prijatelju Mariju.
"Možeš samnom dijeliti sobu ako ti je drago." odgovori mu on.
"Hvala Bogu prošla su ta vremena pa nitko s tobom ne treba dijeliti sobu. Svi znaju koliko hrčeš."
"Danijel i Toni već dijele sobu, možeš kod njih."
Damian se namršti.
"Meni ne bi smetalo da dijelim sobu s njom. Cura nije loša."
Damian mu uputi prijekoran pogled.
"Ako zanemarimo činjenicu da je novinarka, ne izgleda kao netko koga bi inače izbacili iz kreveta."
"Ali činjenica ostaje. Cura je novinarka i mogu se kladiti da upravo prebire po mom prljavom vešu."

*

U sobi 319.
Netko pokuca na vrata i Tea otvori. Imala je omotan ručnik na glavi i poveću majicu koja joj je dosezala do pola bedara i padala na jednom ramenu.
U sobu uđe konobarica gurajući kolica s tanjurima.
"Naručili ste ručak u sobu."
Tea kimne glavom pa se zahvali, a onda se sjeti i ode do svog ruksaka, izvadi novčanik i pruži konobarici napojnicu.
Djevojka joj se zahvali.
Tea zatvori za njom vrata a onda podigne poklopac.

*

Soba 320.
Na vrata pokuca konobarica. Damian otvori i ona ugura kolica s hranom u sobu.
"Ah ručak je stigao." uzdahne on.
"Vaš sam ručak dostavila u vašu sobu." kaže djevojka i Damian se namršti.
"Izgleda da se probudila." uzdahne Damian pa mahne Mariu i izađe iz njegove sobe. Mario se šarmerski smješkao konobarici.
Damian iz džepa izvadi karticu pa njome otvori vrata sobe 319.
Iznenadi se vidjevši Teu koja je stajala pored postavljenog stola, punih usta i brisala mrvice s lica.
"Što radiš to?" upita je on.
Tea se brzo  odmakne od stola ali kako su joj usta bila puna ne uspije odgovoriti pa samo nerazgovijetno promrmlja.
"Nisi valjda dirala moju hranu?" napadne je on.
Ona proguta zalogaj, ali kako nije skroz sažvakala skoro se udavi. Primjetivši da joj nije dobro, on joj priskoči u pomoć. Ona je za to vrijeme mahala rukama i pokušavala doći do daha.
On joj pruži čašu vode.
"Hvala." kaže mu kad je malo došla k sebi.
"Jesi li dobro?" zabrine se on i na trenutak zaboravi svoju ljutnju.
"Oprosti, nisam htjela dirati tvoju hranu, ali bila sam gladna." ispriča mu se ona.
On ljutito uzdahne.
"Znaš li da sam na posebnom režimu prehrane?" upita je on.
Ona odmahne glavom.
On podigne poklopac ispod kojeg su stajali ostaci hrane.
"Naručit ću ti drugo." ispričava se ona.
On zakoluta očima.
"Gle, dopustio sam ti da se odmoriš, najela si se, sad vidim da si se i istuširala. Čekaj, je li ovo na tebi moja majica?" zaprepasti se on.
Tea ga s nelagodom pogleda.
"Oprosti, jutros sam bila u žurbi i zaboravila sam spakirati majicu."
"Pa si se poslužila mojom? Bez pitanja?"
"Da si bio tu pitala bih te. Ne volim uzimati stvari bez pitanja, ali ti si nestao."
On se od muke počne smijati pa se uhvati za glavu.
"Tko si ti?" upita je već iznerviran.
"Tea, novinarka." odgovori ona.
"Je li tebi jasno da ovdje ne možeš ostati?" upita je on ozbiljno.
"Gle, obećala sam gospođi Kolarić da ću napisati odličnu reportažu o vama. Navesti ću i tvoje gostoprimstvo, ok? A sada bih voljela da mi kažeš kakvi su vam planovi za danas. Koncert je tek sutra, zanima me što ćete raditi danas."
"Zašto misliš da ću ti odgovoriti na ta pitanja?" upita je on skroz joj se približivši.
"Mislim da je i tebi u interesu da napišem dobru reportažu." odgovori mu ona prekriživši ruke na prsima.
"Pristao sam na ovo samo zbog Dore i zbog toga što je tvoja kolegica objavila hrpu neistina o nama."
"Čekaj, party s groupie djevojkama je neistina?" upita ga ona.
"Naravno. Misliš da se mi tako zabavljamo nakon koncerta?" upita je on.
Ona zastane pa razmisli.
"Ali fotografije pokazuju drugačije." usprotivi mu se.
"Izuzete su iz konteksta. To je sve namještaljka. Netko nas želi srušiti s trona pa se koristi jeftinim trikovima."
Tea se prisjeti zabave na kojoj je i sama sudjelovala a onda podigne obrve i okrene mu leđa.
On se zagleda u njeno golo rame.
"Skini moju majicu." kaže joj.
Ona se ponovno okrene prema njemu pa ga pogleda provokativnim pogledom.
A onda, neočekivano, krene skidati njegovu majicu.
"Ne sad!" poviče on i ona se zaustavi. "Nisam mislio da je sad skineš."
Ona provuče ruku nazad kroz rukav njegove majice.
"Ostavit ću te samu da se presvućeš. Kad se vratim ne želim te više vidjeti u svojoj sobi." kaže joj pa izađe kroz vrata.
"Šupak." kaže Tea pa se vrati do stola i nastavi jesti, rukama.

ObožavateljicaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora