Damian, crven u licu i znojav, podiže uteg a onda se po njegovim prsima razlete papiri i on s mukom odloži uteg na stalak.
"Kakva su ovo šovinistička sranja?" upita ga bijesna Tea.
"Najprije se smiri." zareži on na nju pa posegne za bocom vode, odvrne čep i otpije gutljaj.
Uzme ručnik a zatim posegne za njenom rukom i izvede je iz prostorije pune muških znojavih tijela. Jedva je držala korak s njim.
On zatvori za njima staklena vrata.
"Vidim, pročitala si ugovor." kaže on smireno.
"To nije ugovor. To je gomila gluposti." pobuni se ona.
"Kao na primjer?" upita je on.
"Članak u kojem se navodi da je gotovo onda kad ti kažeš da je gotovo."
"Tea? Što si mislila da će stajati u tom ugovoru? Nisu ti ovo nijanse sive ili kako se već zove taj film."
"Znači ti misliš da bez obrazloženja možeš prekinuti sa mnom?" oštra je ona.
"Mi još i ne hodamo, a ako ne potpišeš niti nećemo."
"Što ja dobijam time?" upita ga ona.
"Mene!" poviče on pokazujući rukama na sebe "Zar ti to nije dovoljno?"
"Da me onda samo tako odbaciš bez objašnjena kad ti se svidi neka druga ili me se poželiš riješiti?"
"Tea, zašto si ljuta?" upita je on smirenije "Ne stoji li u ugovoru da ću ti biti vjeran dok god smo zajedno? Ja samo ne želim komplikacije kad se to sve završi. Zbog toga je tu i taj ugovor. Ne želim da mi se kasnije osvećuješ putem medija."
"Naravno, neće biti nikakvih dokaza o vezi, nikakvih zajedničkih fotografija.." krene nabrajati Tea.
"Jel ti želiš biti sa mnom da bi me pokazivala?" upita je on.
Nju ta pomisao uvrijedi.
"Naravno da ne."
"Onda u čemu je problem?"
Tea se smete pa spusti gard.
"Ne želim biti nečiji objekt."
"Ne želim ni ja." reče on nježno pa podigne njenu bradu prema sebi tako da je može gledati u oči.
"Stalo mi je do tebe, ali te ne želim na ništa prisiljavati. Ne moraš potpisati taj ugovor ako ne želiš. Zaboravit ćemo na to."
"Kako će to izgledati?" upita ga ona tužno.
"Znaš i sama. Držat ćemo se podalje jedno od drugog. Biti će teško jer je ostalo još dugo do kraja turneje. Ne mogu sakriti činjenicu koliko te želim i koliko me privlačiš."
"Zar ne možemo biti zajedno bez tog glupog ugovora?" upita ga ona.
On odmahne glavom.
"Ne moraš ga potpisati danas. Ne moraš ni sutra. Možda ovo što imamo prođe. Možda se smiri. Ali molim te drži se podalje od mene jer se jedva suzdržavam."
"O nama ne smijem govoriti nikom?" upita ga ona.
"Da. I to je dio ugovora."
"Znači da moram lagati svoje bližnje?"
On potvrdno kimne glavom.
"Tea, ovo se ionako ne tiče nikoga, već samo nas. Vjerujem da će nam biti lijepo zajedno, zašto si razbijati glavu o prekidu."
"Ali ti spominješ prekid u ugovoru." podsjeti ga ona.
"Dušo, uz mene ne dobijaš garanciju. Ali to ne znači da nam neće biti lijepo i da nećemo uživati."
"Što ako ja odlučim s tobom prekinuti?" upita ga ona "Zašto se to nigdje ne spominje u ugovoru?"
On se na to nasmije.
"U redu. Možemo i to dodati. Možeš prekinuti samnom bez ikakvih obaveza i bez ikakvog objašnjena u svakom trenutku."
"Ginekološki pregled, kontracepcijske pilule? Nije li to malo previše?" upita ona.
"Nisam spreman za trudnoću." kaže on "A i ne želim riskirati s bolestima."
"Nakon epizode s groupicama svojim djevojkama postavljaš ovakve uslove?"
"Ti i dalje vjeruješ da je to istina?" umjesto odgovora je upita on.
"Ne znam u što da vjerujem."
"To je pisala jedna bolesna i poremećena osoba. Kladim se da je i sama groupie koja juri poznate i slavne."
Tea se uvrijedi.
On joj gurne ugovor nazad u ruke.
"Gle, na tebi je. Razmisli dobro prije nego se odlučiš. Ako se ne možeš nositi s time što je napisano u ugovoru onda se ne možeš nositi ni sa mnom." s tim je riječima ostavi pa se vrati nazad u teretanu.
Ona ostane gledati za njim. On se okrene pa se opet vrati do vrata, otvori ih pa joj kaže "Znaš, volio bih trenirati s tobom." a onda ih ponovno zatvori.
Tea se okrene pa nevoljko krene prema izlazu iz zgrade.*
Tea izađe na ulicu, pređe cestu i sjedne na klupu.
"Je'l sve oke?" upita je Šole koji se samo odnekud stvorio ispred nje.
Tea glasno uzdahne.
"Momci su nekad teški, ali u principu su to dobri momci." kaže on pa sjedne na klupu pored nje.
"Radiš već dugo za njih?" upita ga ona.
"Dosta dugo."
"Jel bilo djevojaka u njihovom životu? Koje su ih pratile na turneji?"
Šole se nasmije.
"I da ih je bilo ja ne smijem o njima da pričam."
"Ugovor?" upita ga ona gledajući u papire koji su joj ležali u krilu.
On potvrdno kimne glavom.
Ona se na to ironično nasmije.
"Mene se njihov privatan život ne tiče. Moje je da ih odvezem od mjesta A do mjesta B, da ih pokupim nakon koncerta i sigurno odvezem u hotel. Da brinem o kombiju. Ali ponekad i pazim na njih a to ne stoji u ugovoru."
"Kako paziš?"
Tei zazvoni mobitel.
Dora Kolarić pisalo je na zaslonu.
"Javi se." kaže joj Šole pa ustane s klupe i ode prema kombiju.
"Molim?" javi se Tea.
"Tea, jako smo razočarane."
"Zašto?" upita ona zbunjeno.
"Damianovoj mami se uopće ne sviđa što su sve novine objavile fotografiju vas dvoje kako zajedno izlazite nakon koncerta. Molim te drži distancu."
"Kakve novine? Kakvu fotografiju?" ne shvaća Tea.
"Za jednu novinarku premalo si informirana. Gospođu Angelski jako je pogodila vijest. Malo sam je smirila kad sam joj rekla da si na fotografiji ti a ne neka druga djevojka. Naravno, Damian ti je sakrio lice od objektiva pa te nitko ne može prepoznati, ali svi se pitaju tko je ta djevojka."
"Oh, oprostite." ispriča se ona s osjećajem nelagode.
"Ajde nema veze. Nego nisam ti uspjela rezervirati smještaj prošli put, nadam se da si se snašla, ali kako danas ponovno putujete, ovaj put ćeš imati svoju sobu. Nažalost biti ćeš u drugom hotelu."
"Aha." kaže Tea.
"Kako si inače? Kako napreduje reportaža? Nadam se da su dečki prema tebi dobri."
"Jesu da." kaže Tea.
"Nemoj im ni slučajno reći da si ti ta koja je objavila onaj članak o groupicama." napomene Dora.
"Neću."
"Dobro, sad te pozdravljam. Sretan vam put i javi se kad stignete na otok."
YOU ARE READING
Obožavateljica
ChickLitOna je mlada novinarka na početku svoje karijere. On je uspješan glazbenik na vrhuncu svoje karijere i on mrzi novinare.