İzanayla karşılaşmamızın üzerinden 2 hafta geçmişti ve ben onunla buluşmak için hazırlanıyordum.
İzana her ne kadar bilmesede bana ihtiyacı olduğunu biliyordum. Şu an beni Megumi olarak tanısada bir gün öğrenecekti.Bunları düşünürken maskemi ve lensimi takıp meridvenlerden aşağıya indim, hâlâ hiçbir şey yemiyordum iştahım hiç yoktu shinciro'nun ölümünü kabul edemiyorum, etmek istemiyorum.
"nereye?" (itsuki)
"izana'nın yanına" dedim düz bir sesle ardından evden çıkıp motoruma bindim.
~~~~~
"hoş geldin" dedi bankta oturan izana ardından ben de onun yanına oturdum."naber?"
İzanayla bir süre havadan sudan konuştuktan sonra her ne kadar istemesemde ağzımdan istemsizce o kelimeler çıktı.
"ee izana, sevdiğin birisi var mı?"
"var" dedi düz bir tonla.
Gözlerimi açmış İzanaya bakıyordum. Kim? Kimi seviyor olabilirdi ki? Bu kadar mükemmel birisini kim hakedebilirdi.
"kim?"
Dedim mimiksiz düz bir suratla.
( maske takıyorsun zaten aq)"bunu sana söyleyemem" (izana)
" hadi ama çok merak ediyorum"
" hayır olmaz"
"ama neden? " dedim anlamaz şekilde.
Ardından izana işaret paramğını dudağının üstüne koydu.
"bu bir sır" dedi.
( fazla merak göte-öhm)Bir süre sessizlikten sonra sessizliği bozan izana oldu.
"Sen neden maske takıyorsun?" (izana)
Bu sefer ben izana ya konuştum.
"Bu bir sır!" dedim aynı haraketi yaparak
"hadi ama ya!" (izana)
Timeskip-2yıl-
İzanayla tekrar konuşmaya başlayalı 2 yıl olmuştu pek fazla yakın olmasakta 2-3 ayda bir buluşur havadan sudan konuşurduk. Bu sırada ben ve itsuki, akai yoru isimli bir çete kurmuştuk çete şuanlık küçük olsada adını kısa zamanda duyurmuştu. Çete işleriyle genelde itsuki uğraşırdı, ben pek tanınmazdım.
Bende şuan takemichi'nin kiyomasa ile dövüşeceği yere gidiyorum. Bu mikey ve diğerleriyle tanışmam için bir şanstı.
Gerçi mikey zaten beni tanıyordu ama megumi olarak tekrardan tanışacaktık ve neden tanışıcaksın derseniz tamamen sikimin keyfi.Gittiğimde takemichi ve o piç kurusu kavga ediyordu bende arkadan gelip kiyomasa' nın kafasına yerden bir taş alıp fırlattım.
"Hangi şerefsiz attı lan onu!" (kiyomasa)
Yüzümdeki gülümseme daha da büyürken konuştum.
"Ben attım" dedim piç gibi sırıtırken.
Yanımızdaki kalabalıktan sesler yükseliyordu.
"şimdi sıçtı" (x)
"yürek mi yemiş lan bu?" (x)
"iyi benzeticek bunu" (x)
"sopamı getirin lan bana! Önce bu kaltağı halledicem sonraysa şu eziği" (kiyomasa)
Takemichi bana şaşkınca bakarken yine kalabalıktan sesler gelmeye başladı.
"teke tek değil miydi lan?" (x)
"Yumruklarla olucak sanıyordum" (x)
Gibi şeyler söyleniyordu. Tabi benim götüm bi arşa kalktı çok havalı hissediyorum💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¦ °Violet~izana°¦
Fanfiction"kırmızı göz mü olur lan?!" "ulan seninki mor bişey diyor muyuz?"