EPILOG.

223 9 4
                                    

POINT OF VIEW: ALEX SCHULZ

Siedziałem przy 5 zakręcie Holenderskiego toru. Obok mnie stał Yuki Tsunoda, który od wielu lat był moim dobrym znajomym. Jutro ma odbyć się wyścig na tym torze. Obok mnie stało kilka innych osób. Był tu Daniel, Alexander, George czy tata Zuzy. 

Jej kariera trwała do 2026. Ostatni rok jej kariery w f1, jeździła dla McLarena. Ten przeklęty pomarańczowy bolid. Równo 2 lata temu zakończyła tutaj karierę. Nie dożyła. 

Łzy ciekły mi po policzkach. Po dzień dzisiejszy nie pogodziłem się z jej śmiercią. Nadal nie dociera do mnie, że mojej przyjaciółki już ze mną nie ma. 

Nagle obok mnie pojawił się malutki chłopczyk z bukietem kwiatów. Przywitał się z ojcem Zuzy i ułożył obok innych kwiatów swój bukiet. Za raz za nim stała jego opiekunka. 

Zuzanna znalazła sobie chłopaka, który zostawił ją w ciąży. Miała szczęście zostać mamą. Niestety samotną. Teraz zostali sami. Ale wiedziałem też, że ojciec Zuzy zajmuje się chłopcem i zrobi wszystko by młody  Chase został kierowcą f1. Tak jak jego mama. 

-Chodźmy Alexis.- mruknął cicho Yuki i razem odeszliśmy od 5 zakrętu Holenderskiego toru. Zaczął padać deszcz, co nie powstrzymało rodziny Zuzy przed staniem przy zakręcie toru.

Zuzanna została mistrzynią w naszych sercach. 









No oto koniec tej fascynującej książki. Nie mogłam zrobić happy end, sorka. Dziękuję @__DreamBoy__za pomoc. Mega Lovki i do zobaczenia w innych dziełach (opcjonalnie). 

~Sally_Salami 


Woman in Formula OneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz