4. Право на гідний рівень життя

58 9 1
                                    

— А ти добрячий колекціонер, — Ендрю почав розмову одразу ж, як сів на зручний стілець навпроти Ніла. Погляд хлопця слідував за кожним його рухом - інтенсивним, напруженим, захоплюючим.

— Справді? В мене не багато речей, що записані на моє ім'я, не кажучи вже про колекціонування їх, — легко промовив Ніл. Під його очима були темні кола, залишки нічних кошмарів, з якими Ендрю був неабияк знайомий.

— Можливо це через те, шо твоєму імені не більше чотирьох років.

Ніла, здавалося, взагалі не збентежили ці слова.

— Я бачу ви залізли в реєстр.

— Ти знав, що ми це зробимо - ти дав мені своє ім'я замість брехні.

Було б легко вигадати повністю нове ім'я на місці. Сказати, що його звуть Хер Масляний і залишити Ендрю розбиратися з усім іншим, витрачаючи час, повільно дістаючи з нього клешнями теперішнє ім'я. Теперішнє ім'я, яке неминуче тягло за собою усі інші.

Але як вже сказано - можливо Ніл вирішив перестати тікати навіть перед обличчям небезпеки.

— Я не дав його тобі, а обміняв, — сказав Ніл, так, наче справді вірив, що це був рівноцінний обмін.

— Це не виглядає, як гарна угода, чи не так? Я додатково отримав твої двадцять дві фейкові особи, а що дізнався ти?

— Що ти маєш бути не Агент Міньярд, а Агент Мініярд.

Ендрю звів брову. Ніл потер лоба.

— Вибач, щось не так з головою.

— Це може бути через відсутність сну, — припустив Ендрю. Ваймак показав Ендрю запис неспроможності Ніла заснути, не прокидаючись через годину у поті, виглядаючи ще гірше ніж до цього. Стіл мабуть був не найзручнішим місцем для відпочинку. Але первісна паніка Ніла, одразу після розплющування очей, так, ніби йому потрібна була секунда, щоб знову навчитися жити - була точно не пов'язана з умовами сну.

— Або можливо провина, через вбивство кількох людей у підвалі Різника.

— Я не відчуваю провину за те що зробив, — сказав Ніл, раптово серйозно.

Саме це і було причиною, чому справа ще не була закрита. Вони могли зробити з нього свідка і відправити у Флориду в програму Захисту свідків. Або він міг хоча б спробувати покаятися, і в справі можна було зазначити це як самозахист. Але Ніл не шкодував про те, що скоїв, і він зробив би це ще раз, тож не було жодного шансу, що він збреше на суді про вбивчі наміри своїх дій.

Тривіальні питання потрійного вбивстваWhere stories live. Discover now