1. Право зберігати мовчання

152 13 6
                                    

— Він просто не розмовляє взагалі, — сказав Мет, зачиняючи за собою двері.

Звичайно, це не було новиною для когось із присутніх. Усі сиділи з того боку напівпрозорого скла, у тиші та темряві, і спостерігали за цілковитою катастрофою, яка була замість допиту.

Якщо бути чесним, Мет зробив усе, на що був спроможний, щоб змусити його говорити. Але той хлопець... Навіть не глянув на Бойда.

Його звинуватили в трьох убивствах, він усе ще сидів у сорочці з плямами крові, прикутий до столу. І виглядав більш зацікавленим у спогляданні стіни, аніж слухати звинувачення.

Він мав бути психопатом. Вони — улюбленці Ендрю.

Мет упав на стілець із втомленим зітханням. Було пів на четверту ранку. Не те, щоб у відділку про це щось свідчило — ні вікон, ні годинників на стінах. Кімната завжди виглядала однаково.

Пуста. Гола. Темна.

Контраст між їхньою кімнатою та яскраво освітленою був вражаючим, засліплюючим. Але навіть неприємне світло не зупиняло Ендрю від погляду всередину. Було щось у цьому інтригуюче, щось, що не

давало відвести погляд від чоловіка, який сидів спокійно, почуваючи себе ніби у власному домі.

Час від часу незнайомець переводив погляд на скло. Він не міг їх бачити, це напевне, але Ендрю не міг відкинути почуття, що за ним споглядають, спостерігають.

— Я просто... — Мет почав, але, здається, сам не знав чому. — Він убив М'ясника.

— І його праву та ліву руки, — додала Ден, позіхаючи.

— Він підпадає під Програму захисту свідків більше ніж будь-хто з тих покидьків, які були в нас протягом трьох років. Чому він не погоджується?

Ден просто похитала головою. Ніхто не мав будь-яких пояснень чи відповідей. Але єдине, що мали, так це мільйон питань та суб'єкта, який занадто сильно відстоював своє право мовчати.

— Чи певні ми, що наш товариш уміє розмовляти? Може, він німий? — спробував Сет.

— У нього є руки. Він може написати, чи ще що-небудь, — відказала Елісон, потираючи очі. Дівчина спала в кріслі останні дві години, і це зовсім не виглядало як здоровий відпочинок. — Як він хотів спілкуватися, то говорив би.

Тривіальні питання потрійного вбивстваWhere stories live. Discover now