2. Свобода вираження

97 11 3
                                    

— Ти сказав чотири вбивства? — спитав Мет уже втретє протягом двох хвилин. — Там не було чотирьох людей.

— Може він порахував себе, — задумливо сказала Елісон. — Зрештою, три вбивства — смертельний вирок.

— Ні, — приєднався Аарон, — він би вбив себе прямо на місці якщо справа в цьому. Набагато частіше такі люди беруть справедливість у свої руки.

Ден сіла на стілець із чашкою кави з автомата. Аромат був стійким і жахливо поєднувався з ароматом дезінфекції в повітрі.

— Він не шкодує про це, — сказала вона нікому конкретному.

— Ні, — відповів їй Ендрю з шоколадним круасаном у роті.

— Проте, він не сказав тобі нічого більше.

— Ні.

— Тобі варто спробувати поговорити з ним ще раз, — сказала Рене. — Він сказав, чому почав розмову з тобою, а не з кимось іншим?

— Камера. Мікрофон, — сказав Ендрю. — Я їх вимкнув.

— У тебе є бажання померти. А якщо щось сталося б? — запитала його Ден, проте це звучало як риторичне питання більше за що-небудь інше.

— Він прикутий до столу, — заперечив Мет.

— Він убивав людей.

— Як і я, — порожньо сказав Ендрю. Це швидко змусило їх замовкнути.

Аарон роздивлявся свої чоботи, ніби ніколи раніше їх не бачив.

— Добре, цього було достатньо, — Ваймак вирішив зупинити розмову, поки вона не перейшла в щось таке, про що ніхто з них не мав уявлення.

— Ну, чого ви, тренере, усе тільки почало ставати цікавішим, — глузував Сет. — Я дуже хотів дізнатися наскільки довгий у Ендрю список жертв.

— А я думав тебе не цікавить особисте життя педиків, — вистрілив у відповідь Ендрю.

Обличчя Сета швидко втратило задоволений вираз.

— Заспокойтеся, обидва, — втомлено сказав Ваймак. Проте, це не затьмарило відчуття перемоги. — Ми маємо чоловіка в кімнаті навпроти, якому треба розтулити рота. Ден, є якісь пропозиції?

Дівчина швидко проковтнула пончик і поставила каву на стіл. Дівчина не виглядала готовою до такого раннього виклику.

— Ми повинні перевірити його межі. Спробуємо дізнатися чи заговорить він ще з кимось із вимкненими камерами, чи розмовлятиме тільки з Ендрю. І якщо він підтримує діалог тільки з Ендрю, тоді нам треба дізнатися чому й навіть якщо вимикання камери обов'язково навіть у цьому випадку, — сказала Ден.

Тривіальні питання потрійного вбивстваWhere stories live. Discover now