Part.14

291 41 33
                                    

Zawgyi

"ဂၽြန္ေဂ်ာင္ကု မင္းငါ့စီးပြားေရးကိုဒုတ္နဲ႔ထိုးေနတာလား.."

ဖုန္းထဲကဦးေလးျဖစ္သူရဲ့ခပ္မာမာေလသံေၾကာင့္ ေဂ်ာင္ကုစိတ္ရႈပ္သလိုမ်က္ႏွာရႈံ႔မဲ့သြားရသည္။

"မင္းဘာမင္း မင္းအလုပ္ကိုဦးစီးပါဆိုေတာ့လည္းမဟုတ္ဘူး..ငါ့လုပ္ငန္းကိုလာၿပီး ေမာဒယ္လုပ္မယ္တဲ့ လုပ္မယ္ဆိုေတာ့လည္းတင္ေပးရေသး မင္းကအလုပ္ကိုအလုပ္နဲ႔တူေအာင္မလုပ္ဘူး.."

"ကၽြန္ေတာ္ေျပာသားပဲ..ပ်င္းလို႔လုပ္တာပါဆို ပ်င္းမွထလုပ္မွာေပါ့ တူနဲ႔ဦေလးအခ်င္းခ်င္းကို အလုပ္ေတြဘာေတြနဲ႔ဗ်ာ..."

"ေဟ်ာင့္..မင္းကနာမည္ရေနတဲ့ေမာဒယ္တစ္ေယာက္ျဖစ္ေနၿပီေလ နမို႔ဆိုငါနဲ႔မဆိုင္ေပမယ့္..မင္းနာမည္ရလာတာနဲ႔အမ်ွ မင္းရဲ့အခုလုပ္ရပ္ေတြက ငါ့ကိုအမ်ားႀကီးထိခိုက္တယ္ကြ ဒီခ်ိန္မွေတာ့တူေတြဘာေတြလည္းမၾကၫ့္ႏိုင္ဘူး ေဟ်ာင့္.."

"ကဲ..အဲ့တာဆိုလည္း ကၽြန္ေတာ့္အေမြေတြထဲကေန နစ္နာမႈအတြက္ေလ်ာ္ေၾကးအေနနဲ႔နစ္နာခဲ့သေလာက္ယူသံုးလိုက္ေပါ့...အကုန္လံုးကဦးေလးလက္ထဲမွာပဲဟာ..."

"က်စ္..,ဒီေကာင္ကြာ မင္းလိပ္စာေပး ေဟ်ာင့္"

"ဘာေတြစိတ္ပူေနျပန္တာလဲ..ဦေလးေနတဲ့ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွာပဲရိွတယ္ ဟုတ္ၿပီလား"

ေျပာၿပီးဖုန္းတန္းခ်လိုက္သည္။ ဝရန္တာကေနအိပ္ခန္းထဲျပန္ဝင္လာေတာ့ ေယာင္းကအခုထိအိပ္ယာေပၚမွာအိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္း..
အိပ္​ေပ်ာ္ေနတဲ့ထယ္ေယာင္းေနာက္ဝင္လွဲရင္း အေနာက္ကေနခါးကိုဖက္ကာ ျဖဴေဖြးေက်ာ့ရွင္းေနတဲ့ေက်ာျပင္ေလးကိုတဖြဖြနမ္းေတာ့ လာဗင္ဒါပန္းနံ႔ေလးကႏွာေခါင္းဝ၌တဝဲလည္လည္...

"အင္း...ေမာင္"

သံရွည္ဆဲြၿပီး သူ႔ဘက္လွၫ့္ကာရင္ခြင္ထဲတိုးေဝ့ဝင္လာတဲ့ကိုယ္လံုးေလးကို ရင္ခြင္ထဲပိုနစ္ေစၿပီး ထင္ရွားစြာျမင္ေနရတဲ့ လည္တိုင္ေက်ာ့ေက်ာ့ေလးဆီ ငံု႔ဆင္းမိသည္။

"ေမာင့္ေယာင္း.."

"အင္းေမာင္..ထေတာ့"

"မထခ်င္ေသးဘူး.."

INFIDELITYWhere stories live. Discover now