6. rész

245 14 0
                                    

Megérkeztek Brúnóék.
Brúnó: MIVAN BUZIK?!- ordított miközben lepacsizott Milánnal és Petivel.
Laci: Csá tesó!- hát igen. Laci kicsit visszafogodtabb volt. Majd hozzám léptek.
Brúnó: Régen láttunk törpe!- öleltek meg. Velük már jóba vagyok, és mivel eléggé kicsi vagyok, ezért törpének hívnak.
Peti: Na srácok! Fifa?- kérdezte, majd mindenki beleegyezett

Már kb. fél órája játszunk, és éppen raktuk el, mert úgy gondoltuk, hogy a felelsz vagy mersz jobb ötlet lenne, mikor ismét csengetnek. Az ajtóhoz repültem a szó szoros értelmében.
Én: Sziaa!- öleltem meg Lindát
Linda: Halii!- amint elengedtük egymást Milán rögtön "átvette".
Én: Brúnó, Spacc, ő itt Linda, a legjobb barátnőm, és Milán barátnője.
Linda: Sziasztok! -csuppantak le egymásról Milánnal.
Laci: Szia!- ölelte meg
Brúnó:  Helló- szintén megölelte
Milán: Na akkor felelsz vagy mersz?- beleegyeztünk.
Brúnó:  Én kezdek! Milán! Felelsz vagy mersz?
Milán: Felelek.
Brúnó: Hogy jöttetek össze Lindával?
Milán: Az úgy történt hogy:(amit ilyen dölt betűvel írok az a múlt.)
~Milán szemszöge~
Egész gyorsan végeztünk a bevásárlással, ezért úgy döntöttünk Lindával, hogy elmegyünk sétálni. Azt hiszem most elmondom neki mit érzek. Egy mólónál vagyunk ahová általában egyedül szoktam jönni.
Linda: Olyan szép ez a hely!-mondta a tájat csodálva.
Én: Igen! Ide általában akkor szoktam jönni, amikor magányra vágyom...- léptem elé- Azért is hoztalak ide téged, hogy elmondjam, mennyire fantasztikus lánynak tartalak, és hogy szerintem gyönyörű vagy, és csak veled szeretnék lenni.- tettem a kezem a csípőjére- Azt szeretném kérdezni, hogy lennél a barátnőm?- Linda megcsókolt
Linda: Ez válasz a kérdésedre?!
Milán: Szerintem próbáld újra...- ismét megcsókólt.
Hát röviden így- fejeztem be a mesélést

~Sára szemszöge~
Én: Ohhh- mosolyogtam rájuk.
Milán: Na én jövök!- mondta, miután megcsókolta Lindát- Spacc! Felelsz vagy mersz?
Laci: Merek!
Milán: Oribáld ki az ablakon, hogy Tóth László Tamás Spacc vagyok, és imádom a barátnőmet!-igazából nincs barátnője,  de zokszó nélkül megcsinálta.
Spacc: Peti! Felelsz vagy mersz?
Peti: Merek, egyértelmű!
Spacc: Csókóld meg Sárát!
Milán: MII?!
Brúnó: Már késő tesi...- tényleg az volt... Hiszen Petivek már javában csókolóztunk.
Milán: SÁRA! A SZOBÁDBA MOST!- üvöltötte rám, amitől nagyon megijedtem, hiszen még sosem hallottam, hogy így felemelte volna a hangját.
Én: MI?! NEM!-kiabáltam én is- MIÉRT MENNÉK A SZOBÁMBA?! AZÉRT MERT SZERETEM PETIT?!
Milán: Csak menny a szobádba!-mondta halkan, de idegesen
Én: Nem!
Brúnó/Laci: Úhúhh
Peti: KUSSOLJATOK!-szólt rájuk
Én: Én sem tiltottalak el Linától! És 11 éves korotok óta legjobb barátok vagytok! Megbízhatnál benne! Vagy bennem... A saját húgodba.- mondtam könnyes szemekkel
Milán: Csak menny a kurva szobádba!- itt már nem bírtam tovább, és felmentem. Kis idő múlva valaki utánam jött és rám zárta az ajtót.

Nem lehet több barátnál.../Marics Peti ff/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ