7. rész

243 14 6
                                    

Én: BAZDMEG MILAN!-ordibáltam utána- NYISD KI A ROHADT AJTOT!-csapkodtam az említett tárgyat, válasz nem érkezett. -ROHAGYJAL KETTÉ MILÁN NYISD KI!-kezdtem el sírni. Miután láttam, hogy az ajtóm 5 perc csapkodás után sem akar kitörni, megfordúltam, leültem elé felhúztam a lábam és csak el kezdtem sírni. Hallottam lentről egy spanyol veszekedést! Annyira imádom mikor spanyolul beszélnek. Egy szót nem tudok spanyolul.

~Linda szemszöge (spanyolul beszélnek)~
Én: Milán! Engedd már ki!
Milán: Nem!
Én: Mert?! Ő sem tiltott el minket egymástól! Sőt! Össze akart minket hozni! Ne haragudj de én most megyek- azzal feláltam, és kisétáltam. Milán utánam jött, de nem érdekelt. Ha kiengedi Sárát majd beszélünk!

~Peti szemszöge (szintén spanyol)~
Én: BAZDMEG MILÁN ENGEDD KI!
Brúnó: JA TESÓ! EZ TÚLZÁS!
Laci: TE HÜLYE VAGY?! A SAJÁT HÚGOD!
Milán: NA JÓ! MINDENKI KIFELE AKI NEM LAKIK ITT!
NEM AZÉRT CSINÁLOM EZT VELE, MERT NEM AKAROM, HOGY BOLDOG LEGYEN! MIÉRT IS NE AKARNÁM. A húgom...- lett könnyes a szeme, és halkult el a hangja.- Én... Én csak féltem, hogy Peti megbántja, hogy nem vigyáz majd rá...
Én: Megértem tesó, de nézned kell, hogy mennyi mindenen átmentünk már együtt! Ha ezt nézed, szerinted bántanám a húgodat?!
Milán: Nem... Nem tudom! Még nem tudok rábólintani erre a kapcsolatra.
Laci: Bízok benne, hogy jól döntesz majd!
Brúnó: Szintúgy!-mentek el, én pedig felmentem a szobámba

~Sára szemszöge~

Elcsendesedtek a népek... Nézek valami filmet és alszok. Nem értem miért csinálta ezt Milán... Nagyon szeretem Petit. De be vagyok zárva a szobámba. Mit tudok így tenni?! A telóm is lennt van a konyhába! Pedig az a szar is mindig nálam van!

Sziasztok! Ez most egy rövid rész lett, és csak annyi hozzáfűzni valóm van, hogy nem tudok spanyolul és ahová oda van írva, hogy spanyolul mondta az spanyolul van. Innentől nagyon izgi lesz. Kövi rész elvileg holnap vagy holnap után várható.

Nem lehet több barátnál.../Marics Peti ff/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora