2. rész

283 15 1
                                    

Reggel a szobámban ébredtem.  Ránézésre az órámra 10:23. Visszagondoltam a tegnapra. Annyira jó volt. Nem tudom,hogy kerültem fel a szobámba, de remélem Peti kezei által. Várjunk... Mi?! Nem! Nem lehet, hogy tetszik Peti! Milán legjobb barátja. Úristen! Mit képzelek?! Most azonnal el kell felejtsem!

Elmentem a fürdőszobába megmosakodtam, kiabáltam a hajam és felöltöztem.
Szettem:

Nem szoktam sminkelni, csak ha menni kell valahová,így most is kihagyás ezt a lépést

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nem szoktam sminkelni, csak ha menni kell valahová,így most is kihagyás ezt a lépést. Lementem. Milán és Peti már lennt voltak.
Én: Jó reggelt!
Milán: Reggelt hugi!- nyomott egy puszit a homlokomra- Gyönyörű vagy!
Én: Köszönöm!- mosolyogtam rá
Peti: Reggelt! Nagyon... Jol nézel ki!- azt láttam, hogy kicsit zavarba van de nagyon aranyos volt. ezazz!
Én: Köszi!
Peti: Remélem nem keltettelek fel mikor felvittelek!
Én: Nem és köszönöm!
Peti: Semmiség! De gyere enni!- ahogy kimondta leültem mellé, Milán pedig Petivel szemben foglalt helyet. A srácok pizzat rendeltek úgyhogy azt ettünk őszintén nagyon jól esett.

Én: Milán! Lesz házavató buli?
Milán: Holnap vagy holnapután lesz.
Én: És jöhet Linda?
Milán: Persze!
Peti: Ki az a Linda?- csinált úgy mint aki nem tudná pedig Milán neki mondta el, hogy tetszik neki Linda. Pontosabban neki is. Az egész "Visz a vérem gang tudja". Szóval úgy tudtam meg,hogy pont akkor értem haza mikor Milán erről beszélt a telefonba.
Én: A legjobb barátnőm. Mára van valami terv?
Milán: Nekünk mennünk kell stúdózni. De ha gondolod jöhetsz velünk!
Én: Megyek is!- vágtam rá- Mikor indulunk?
Peti: 1-kor

~30 perccel később~

Fél egy van, nem igaza akarok átöltözni úgyhogy kész vagyok. Milánt hallottam, hogy fürdött vagy tudolt, ezért átmentem Petihez. Bekopogtam máj de is nyitottam.
Én: Hali! Csak azért jövök, hogy kérdezősködjek az új zen...- és ekkor megláttam Petit. Polló nélkül. Egy alsónadrágban. Egy kicsit, nagyon is zavarba jöttem. Nem tudtam meg se mozdulni, csak bámultam rá. A hasa... Nem ilyen nagyon kockás, hanem lapos de azt sem mondanám, hogy nincsenek rajta kockák. Kb. Fél perc bamulás után észbe kaptam.- Jah... Öhm... Bocsi... Majd beszélünk!
Peti: Hé várj Maradj csak. Mit akartál kérdezni?- öltözött fel
Én: Csak a zenéről, hogy van-e valaki még rajta.
Peti: Igen! Szatmári Tomi.
Én: Őt nem ismerem de biztos jó lesz.

Igazából nem történt semmi érdekes a nap hátralévő részében. Másnap:

Sziasztok! Itt a 2. Rész. Nem ígérek semmit, hogy mikor lesznek részek, valószínűleg mikor ráérek írni fogom. Remélem tetszik és ha igen, akkor jelezd egy vote-val! Puszi!

Nem lehet több barátnál.../Marics Peti ff/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang