Ik keek verschrikt op en ging snel weer staan. Toen ik opstond keek ik in de helderblauwe ogen van de prins. Naast hem stond zijn totemdier, een leeuwin. "H-hoi". Stamelde ik eruit.
"Hoi". "Mijn naam is Lucas en dit is mijn totemdier Kim". "En ik ben zoals je misschien wel weet de prins". Zei hij vol met zelfvertrouwen.
"Mijn naam is Maya en mijn totemdier is King". Zei ik nu met meer zelfvertrouwen dan daarnet.
"Hoi". "Mijn naam is Violet en dit is mijn totemdier Roxy". Zei het meisje met de poolvos dat achter de prins stond.
"En mijn naam is Cody en mijn totemdier is Golank". Zei de jongen met een arend naast zich.
"Wat is jouw status"? Vroeg Violet.
"Mijn status"? vroeg ik niet begrijpend aan haar terug.
"Ja, jouw status". "Zoals dat ik de dochter ben van de generaal van ons land". Zei violet trots.
"En mijn vader zit in het bestuur van de koning". Zei Cody.
"En ik ben zoals je weet de prins". Zei Lucas glimlachend.
"En ik ben dochter van de smid van ons dorp". Zei ik amper hoorbaar. De monden van de andere vielen open.
"Ben jij de dochter van een smid"?! vroeg Violet verbaasd. King ging voor mijn staan en gromde om mij te beschermen. Violet hield meteen haar mond.
"Waarom zijn wij vier uitgekozen als sterkste team in dit gebouw". Vroeg ik aan de rest.
"Dat is een goede vraag waar ik het antwoord op het". Zei een mannelijke stem achter ons. We draaiden ons verschrikt om, om te kijken wie er stond. Er stond een man in een paarse mantel. Precies z'n zelfde mantel als Nun had. Naast hem stond zijn totemdier. hij had een wolf als totemdier.
"Laat mij me even voorstellen". Zei de man.
Sorry
voor het korte hoofdstuk.
JE LEEST
spirit animals
FantasyMaya is een zestienjarig meisje. ze leeft in een wereld waar je als je zestien bent je een totemdier mag proberen op te roepen. een totemdier word meestal opgeroepen door mensen die in een hogere positie staan. en als je een totemdier oproept word j...