hoofdstuk 13

164 10 3
                                    

We bleven nog een tijdje achter Roxy aan rennen, totdat we een meisje tegenkwamen. We stonden meteen stil en klaar om aan te vallen. Het meisje keek ons bang en geschrokken aan. We gingen weer normaal staan en ik liep naar het meisje toe. Ze deed een stap achteruit en ik bleef staan.
"Rustig maar we doen je geen pijn hoor." Zei ik tegen het meisje.
"Maar waarom wilden jullie mij dan aanvallen?" Zei het meisje nog steeds bang.
"Het spijt ons. We wilden je niet bang maken."
"Oké, maar wat doen jullie hier? En wie zijn jullie? "
Wow. Deze simulatie lijkt net echt!
" Wij komen uit Eura. Ik ben Maya. En dit zijn Lucas, Violet en Cody. En wie ben jij?"
"I-ik ben Mira. Ik ben van de oostelijke stam." Waar zou die andere stam dan zijn? En wie zijn de goede en wie zijn de slechte? Welke stam begint een oorlog? En met welk stamhoofd moeten we praten? Ik keek peinzend voor me uit terwijl ik antwoord zocht op de vragen die ik net tegen mezelf had gevraagd. Mira keek me vragend aan. Ik glimlachte naar haar en ze glimlachte terug.
"Kom ik neem jullie wel mee naar mijn stam. Daar kunnen jullie even uitrusten." We liepen achter Mira aan naar haar stam.

Sorry voor dit korte hoofdstuk.

spirit animalsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu