hoofdstuk 7

209 11 1
                                    

"Mijn naam is Tarik. En dit is mijn totemdier luppo. Ik ben jullie trainer. We gaan nu beginnen met jullie eerste training, een band opbouwen met jullie totemdier".

"Maar hoe moeten we dat dan doen"? vroeg ik en ik keek naar King.

"Dat is een goede vraag waar ik het antwoord op heb. Jullie moeten nu gewoon plezier maken met jullie totemdier. dat kunnen hier doen, want dit is een speciale ruimte. Dit kan de natuur van verschillende landen in verschillende werelddelen nabootsen. Je kan ook het seizoen veranderen. Ik zet hem nu op savanne. Jullie kunnen het altijd veranderen door aan deze knop te draaien. Veel plezier". Zei Tarik terwijl hij aan een knop draaide en wegliep met Luppo.

We zagen de ruimte veranderen in een savanne. Opeens rende al onze totemdieren het gras in. We keken elkaar aan vragend aan en liepen toen het gras in.

"waar zouden ze zijn gebleven"? vroeg Violet terwijl Cody Golank terug riep toen hij hem zag vliegen.

We liepen verder het gras. Opeens kwamen King en Kim het gras uit gesprongen. Op de voet gevolgd door Roxy. Ze hadden alle drie een soort speeltje in hun mond. Ondertussen had Golank ook een soort speeltje in zijn mond.

King legde het speeltje voor mijn voeten neer. Het speeltje was een soort touw. Ik gooide het touw weg voor King en hij ging er achteraan. Toen ik naar de anderen keek waren hun ook al met hun totemdier aan het spelen. Zo ging het een tijdje door met veel lol. Plotreling werd de savanne een besneeuwd park. Ik keek naar de knop waarmee de natuur kan bepalen, maar ik was te laat met kijken, want het laatste wat ik zag verdwijnen was een staart.

Ik keek naar de sneeuw waar ik op stond. Ik maakte een sneeuwbal en gooide hen tegen de rug van Lucas. Hij draaide zich om hen gooide een sneeuwbal terug. Violet ging mij helpen met sneeuwballen te maken en te gooien naar Lucas. Cody ging Lucas helpen om sneeuwballen naar ons te gooien. Onze totemdier zaten te ravotten met elkaar. En zo ging het de rest van de dag door.

spirit animalsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu