Ceza

37 4 0
                                    

Önceden birinin benimle gerçekten dalga geçtiğini düşünmüştüm ama şimdi beni seven birinin olduğuna inanıyorum.Peki buna inanmak istiyorum da denilebilir.Şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı.Yani hafızamı kaybetmeden önce küçükmüşüm denilebilir sevgilim yoktur diye düşünmüştüm.Sonra da zaten sevdiğim biri karşıma çıkmadı.Aslında hep ilk aşkımı bekledim.Bazıları ilk aşk diye bir şey yoktur diye düşünebilir ama ben aksine ilk aşkımı beklemekteyim.

Umarım bir gün karşılaşırız KAYIP PRENS...

-----*-----*-----*-----*-----*-----

Yine bir sabah, yine lanet olası alarm sesi, yine okul günü -,-

Yatağımdan söylenerek kalktım her zaman ki gibi ama bende haklıyım okulda yok ki sevgilimiz okula isteyerek gidelim yani. Haklıyım dırım dırım...

Hemen banyoya koştum biliyorsunuz ki bizim Can hemen orayı istila ediyor.Hayır bu çocuğun sevgilisi falan da yok ki.Acaba var mı? En yakın zaman da bunu öğrenmeliyim.Hem abla olmak bunu gerektir.

Banyoda rutin işlerimi bitirdikten sonra odama hazırlanmaya gittim.Okul kıyafetlerimi giydim. Eyeliner çektim ve lip balmı da sürdüm.Artık hazırım bugün okula erken gitmek istiyorum.Çünkü yolda Kaan ile karşılaşmak istemiyorum.Dün onlarla konuşmadığımda bugün beni görünce yine sorularına maruz kalacağım belli.En azından bir Eslem ile Kaan'a aynı anda açıklama yaparım.

-Anneeeeeeeeee

-Kızım neden deli danalar gibi bağırıyorsun yavrum.

-Sultanım.Ben okula gidiyorum.Kahvaltımı okulda yaparım.

-Berfu kaç gündür bir şey yemiyorsun tatlım.Gözümden kaçtı deme.Hemen kahvaltını yapıyorsun.

-Anneciğim okulda yerim ben merak etme.

-Tamam da hatırım da yok mu? Hadi bari şu ballı ekmeği ye.

-Peki peki.(Hızlıca ağzıma ekmeği attım, buna tıktım da denilebilir.)

-Görüşürüz sultanımm :))

-Dikkatli git yavrum :))

Sonunda evden çıkabildim.İnşallah Kaan ile karşılaşmam.Hemen durağa gittim okul yakın sayılır ama canım yürümek istemedi.Aksine canım yürümek istiyor ama Kaan ile karşılaşmak istemediğimden mecbur otobüse bindim.

Otobüs hemen okula gelmişti.Okul kapısından girdim ve kantine yürümeye başladım.Bahçe de tek tük öğrenci vardı.Kantinden simit ve çay alıp köşede olan masaya oturdum.Çayımdan bir yudum aldım ki karşımdaki sandalye çekildi ve biri oturdu.Bu kim diye kafamı kaldırdım ve tak ARDA!

+Oturmak için sorduğunu hatırlamıyorum?

-Çünkü sormadım.

+Ah ne güzel!!!Sen kalkmazsan ben kalkarım.(Hemen ayağa kalktım ve bir-iki adım attım ve bileğimi sıkıca parmaklar sardı ah burada canım acıyor ama.)

+Bileğimden ne istiyordun be.(Neyse ki birazcık parmaklarını gevşetti.)

-Bileğinden bir şey istediğim yok.Yerine otur ve beni dinle.

+Peki.(İçimden karşı çıkmak gelmedi.Ya da dünkü olay yüzünden pişman da olabilirim.)

+Anlat?

-Yemeğini ye önce.

+Sonra yerim.

-Yemeğini ye bücür.

+Bücür mü?

-Evet.Bücür :)

+Ben bücür değilim sadece boyum birazcık kısa olabilir.

-Tamam bücür sen bücür değilsin :)

+Arda gidiyorum ama.

-Tamam tamam.Artık şu yemeğini ye.

+Peki sen de ister misin?(Simitin yarısını böldüm ve ona uzattım.)

-Sen ilk önce kendi karnına doyur bücür :)

+Yarım simitle de karnım doyabilir.(Aslında doymaz ama olsun biri yer biri bakar olmaz ki)

-Sana inanmıyorum bücür ama evde kahvaltı yapmadım.Yani simitini yiyebilirim :)

+Al bakalım.

-Bücür çayını içmiyor musun?

+Pek çay sevmiyorum ki.Sen içebilirsin.

-Beraber içelim?

+Beraber mi???

-Evet.Şimdi bir yudum al bakalım.

Çaydan yavaşça bir yudum aldım.Masaya bardağı bırakmamla hızlıca çay bardağını eline aldı ve benim içtiğim yerden içti.Masaya bardağı bıraktığında boştu.Şok olmuş biçimde yüzüne baktım.

-Üzgünüm bücür.Çayı seviyorum.

Sanki bu söylediği şey seni seviyorum gibiydi.Çayı seviyorum. Ayy ne saçmalıyorum ben.Daha fazla saçmalamamak için konuya girdim.

+Benimle ne konuşacaksın?

-Dün bana tekme attın.Bunun bir cezası olacağını düşündün di mi?

+Ceza mı?

-Evet.Ceza.Cumartesi günü kız kardeşimin doğum günü var ve o arkadaşlarına abimin sevgilisi var demiş.Bunu duyunca ona kızdım.Ama o daha küçük ve neden yalan söylediğini söylediğinde iyi ki de söylemiş dedim.

+Neden yalan söylemiş ki?

-Bunu sana söylemem.

+OFF. Tamam. Benden ne istiyorsun?

-Sevgilim olmanı :)

+NEEEEEEE??

-Bağırma.Bu senin cezan sahte sevgilim olacaksın.

+Olmam.

-Farkındaysan olur musun demedim.

+B..Ben sevgilin olamam.(Ah neden kekeledim ki)

-Neden?Yoksa sevgilin mi var?

+Hayır.Sadece...Neyse kabul ediyorum.Ama şartlarım var.

-Tamam bücür.Şartların?

+Sadece bir gün sürecek bu ayrıca kimse bilmesin.

-Kimse bilmesin tamam ama bir gün sürmeyebilir.

+Neden? Sonuçta doğum günü bir gün.

-Olabilir ama kardeşimin yalanı ortaya çıksın istemiyorum ancak kardeşim seni sevmezse bu oyun biter.

+Ya beni severse ne olacak?

-Sevgilim olursun hep ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KartanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin