Ben gözlerimi pörtleşmiş biçimde çocuğa bakıyordum.O sırada beni fark etti ve göz kırptı.Müdür konuşmaya başladığında gözlerimi zar zor çocuktan müdüre doğru çevirdim.
-Çocuklar yeni arkadaşınızın ismi Arda.İzmir'den geldi.Ve çok yakın arkadaşımın oğlu kendisi.Sizden tek istediğim onuda kendinize benzetmeden arakadaş olun.Ve ayrıca çocuklar unuttum sanmayın yarın fotokopi paralarını getirin.Hadi iyi dersler.
Müdürümüzün uzun ve sıkıcı konuşması her zaman ki gibi para istemesiyle bitmişti.Sanırsın para sıçıyoruz biz burada.Bir anda meteor aklıma geldi.Ona doğru döndüm.Umursamaz tavrıyla bizim sıraya doğru geliyordu.Bir an heycanlandım ama sonra ne yaptığını fark ettim ve şansıma tükürdüm.Sürtük Ezgi'nin sırasına geçti.Omg.Aslında o geçmedi de diyebiliriz resmen Ezgi çocuğu sıraya çekti.O da boş yer bulamayınca mecbur orada oturmak zorunda kaldı kıyamam ya.
Eslem konuşmaya başladığında ona döndüm.
-Berfü yarim ne oldu sana çocuğu gördün dondun kaldın ;)
+Off Eslem.Sana anlattığım hani çocuk vardı ya
-Oha kızım rezil olduğun çocuk bu olamaz di mi?Yapmadım de.Etmedim de.
+Malesef. :/
O sırada zil çaldı.Eslem ile kantine gittik.
----------------------------------------------------------------------------
+Ahmet amca bana iki çay :)
-Çaylar üç olsun :)
Çaylar üç olsun mu bu da kim?Arkamı dönmemle meteoru gördüm.
+Hayırdır?
-Hayır hayır canım :D beni gördüğünü sevinmedin mi Gaffuriye ?
+Gaffuriye mi? Ya unut o günü.
-Nedenmiş?
+Ya bak o gün ben iddiaa sonucu o pijamayı giydim tamam mı? Ve şimdi sen de unutuyorsun.
Bana biraz daha yaklaştı.Hay ben senin duvara gelmişiz olum.Kaçacak yer var mı diye bi an etrafa baktım.Bakmaz olaydım.Herkes çevremize toplanmış bize bakıyor ayrıca fısır fısır bir şeyler konuşuyorlardı.Eslem de yanımazı doğru gelmeye çalışıyordu.Ona ben hallederim bakışımdan attım.Aslında bok hallederim.Bu kas yığını beni ezer geçer ama bence burasını es geçelim.
-Bana bir daha sakın emir vermeye kalkışma.Ve şunu bilki ben kolay kolay unutmam hem de böyle bir gaffuriyeyi ;)
+Bana şunu söyleme.
-Canım ne söylemek isterse onu söylerim güzelim ;)
Bana biraz daha yaklaştı.Ve bileğimi tuttu.Ah canım yanıyor burada kimse bir şey yapmıyor. Ben burada kaderime sıçıp sıvamışım ya :(
O sırada beni biri aniden kendine çekti ve göğsüne yapıştım.Imm bu parfüm kokusu muhteşem.Ya ben şuan ne diyorum böyle ?¿?
ardaşlar kısa bölüm oldu devam etmemi isteyenler lütfen yorum yazın birazcık kararsızım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kartanesi
ChickLitBir kartanesi kimin onu bulmasını bekleyebilir ki ? Ya hayalindeki kişi gelip onu bulursa ne olur ? Bakalım kartanemiz bu olaya karşı nasıl davranacak.