3.Ayna

1.9K 110 3
                                    

Medya 1: Yağışın arabası
Medya 2: Ayna- Ceylan (Bölüm ismine şarkı bulamadım bende müzik qrubu buldum ehe😁)

3.Bölüm...

Bölüm sözü: Ayna benim en yakın dostumdur çünkü ağladığımda asla gülmez.

YAZARDAN....

Macitoğulları konağında büyük bi telaş vardı. Çünü evin biricik ve en küçük kızı Yağmur Satır Macitoğlu İstanbuldan temelli dönüyordu. Çalışdığı kolejden kaydını aldırıp kendi okuduğu koleje Macitoğlu kolejine aldırdı.

Kuzenler hepsi bir olmuş hizmetlilere izin vermeden konağın
her bi köşesini temizlemeye koyuldu.

En büyük abi olan Ayaz duvardaki aile tablosuna baktı. Elini Annesinin fotoğrafının üzerine koydu. Babası,Kardeşleri ve kendisi ha bide annesinin karnındaki minikler...

Tablo tam olarak 25 yıldır buradan kıpırdamadı kimse dokunmadı bu tabloya.

Tablodan elini çekdikte bi ses geldi. Bi şey düştü sanki. Yere baktığında siyah tozlu bi flashbellek. Konakta ses yükselirken kardeşinin geldiğini anladı Ayaz. Avluya inmeden önce flasbelleği odasındaki çekmeceye koydu.

Hızlı adımlarla avluya indi Ayaz. "Babaaaağ hayamm geydii koşşş" diye bağırdı minik can. Yağmur Yağızla sarılıyordu. Can koşarak Yağız ve Yağmuru ayırıp halasına sarıldı tüm avlu güldü bu haraketine Canın.

Sonra Mirza sarılmak istedi kardeşine. Yağmur eliyle dur işaresi yapıp bi adım geri gitti. Her kes şokla ikiliye baktı.

Nasıl yani Yağmur abisine sarılmadı mı? İmkansız. O abilerine aşık büyümüştü.

"Sizinle konuşacalarım var" dedi Tüm aileye bakarak.

Her kes gerginlikle avluya geçti. Mahir ağa -dede- o da indi avluya.
Eşi öldükten sonra Yağmurla nefes alıyordu sanki.

"Oy oy en sevdiğim torunum mu gelmiş, hoş gelmiş" dedi gülerek avludaki gerginliği fark etdiğinde kaşlarını derince çattı.

Yağmur dedesinin yanına gelip elini öptü. "Gel dede konuşacaklarım var" dedi.

Yağmur boğazını temizleyip üzerindeki dikkati artırdı.

"İki gün önce yanıma bi kadın geldi, hemşire mi ne. Her neyse okuldaydım bende. Daha sonra konuşalım dedim itiraz etdi çok önemli dedi. Bende dersi boş bırakarak onunla kantine gittim. Meğersem hemşire değil ebeymiş. Benim ebem." Dediğinde salondaki bazılarının yüzü kasıldı. Yutkunma sesleri ardı ardına duyuldu."Ya da bizim ebemiz. İkizimle benim" dedi.

"İkizin mi" diye avludan bazı sesler duyuldu. Ama bunlar içerisinde amcaları, çok sevdiği babası, dedesi , büyük kuzenleri ve Mirza ve Ayaz abileri yoktu.

"Bal kızım senin ikizin doğum sırasında ölmüştü bu yüzden sana söyleyip üzmek istemedik. Değilmi Ayhan?" Dedi dedesi. Onaylayan mırıltılar çıktı bi çok ağızdan.

"Ölmemiş dede. Annemin ölümünde suçlu görülerek babam ve iki abim tarafından yetimhaneye verilmiş. Düşüne biliyormusun koskoca aileye bi bebeği sığdıramamışlar." Dedi

Bu sırada bu konaktakilerden başkaları da bu sohbetden haberdardı.

Yan komşuları...

"Uraz çok ayıp" diye fısıldadı Yağış

"Nesi ayıp abi yağ avluları bahçemizin içinde bi de bağıra çağıra konuşuyolar. Tugaya da gidemedik ne yapalım yağ!?" Dedi

Yağış oflayıp koltuğa oturdu kızla gurur duyuyordu.

" Ne demek ikiz ha! Neden benim haberim yok bundan?!NEDEN?" diye bi erkek sesi duyuldu.

"Yağız bi-" dedi

"Ne Yağız ya ne Yağız. Siz günahsız birine ceza kestiniz. Annemin ölümünde ne gibi bi suçu ola bilir ki minik bi bebeğin. Guya en zeki abim Mirzaydı nerede şunda beyin yok beyin. Minik bi bebeği yıllarca suçlu gördü. Ayaz abim o da düşünceliydi hep düşünüyor ama minik bi bebeğe gelince düşünmeyi unutuyor. Ya babam kahraman babam. O kendi evladının katili.."
Dedi Yağız

"Oha film gecesi sanki" dedi Uraz fısıldayark.

"Uraz!" Dedi aynı ses tonunda Yağış.

"Yağız ileri gidiyorsun" dedi bi erkek sesi.

"Ha Ahmet amca ben ileri gidiyorum. Ya ben ileri gidiyorum ha onlar yıllardır ileri gidiyorlar biz bi gitmişiz çok" dedi Yağız.

"Tamam Yeter Her kes odasına" dedi Mahir ağa.

"Ben çıkıyorum Uraz. Hava alacağım"

"Okey ben film izliyorum içeride." Dedi Uraz.

Yağış kulaklığını bluetoothla telefona bağlayıp

Ayna- Ceylan açtı.

Konakta her kes dağılmıştı Yağmur evin hizmetlisine:
"Halime abla ben dışarıya çıkıyorum.Hava alacağım."

Aynı anda hem konağın hem de yan bahçenin kapısı açıldı

İki bir birinin tıpa- tıp aynısı iki kız bir birine baktı.

İkisinin de ağzı şokla açıldı

Aynı anda konuştular.
"Aynaya bakıyorum sanki"

KESTİKK!!!

Merhabalar canlarım.

Bölüm nasıldı?

♡Yağmur&Yağış karşılaşması??

Vote verip yorum yapın aşklarrr

Terk Edilmiş AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin