Medya 1: Oğuzhan Koç-Vermem Seni ellere vermemBölüm sözü : Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel
8.BÖLÜM
Tugayda Yaşanan Betül♡Uraz aşkından sonra eve geldik.
Şuan Uraz Koltukta uzanmış bi vaziyetde televizyon izliyordu.
Ben de Mutfakta çorba yapıyordum.
Tavuk Suyu Çorbası Urazın en nefret etdiyi çorbadır. Aslında komple çorbadan nefret ediyor. Ama iyileşmeli. Tamam ateşi yok ama olsun iyi gelir.
Sonuçta Betülü görmek için karargaha gitmek isteyecektir. Evet. Yeni Aşk Hikayesi başlıyor. Hadi Hayırlısı.
Çorbanın tadına baktıktan sonra iyi olduğuna karar verdim.
Dolaptan bi kase alıp çorbayı kepçeyle kaseye döktüm.
Bir az ekmek alıp. Çorbayla beraber ekmeği tepsiye yerleşdirdim.
Ardından salona gittim.
Koltukta yayıla yayıla uyuyan Uraza bakıp sırıttım..
''Duydum ki açsın. Koşarak pardon uçarak sana çorba getirdim''dedim
"Iyh götür Macitoğulları içsin." Dedi Yüzünü buruşturarak.
"Tüh! Ama Betül çorba içmeni istemişti. Sorun yok Macitoğulları içer sonuçta" dedim imalı imalı
Gözlerini büyüttü.
Bana baktı
Sırıttı.
"Şaka yapıyorum. Sen yaparsında ben içmem mi? Getir kız." Dedi
İnsanları neresinden vurmam gerektiğini pek ala biliyorum.
Bi zahmet bileyim.
Asker oldum sonuçta o kadar.
İstihbaratçı olmanın faydaları.
(☆
Uraza çorbasını verdikten sonra. Bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirip makineyi çalıştırdım.
Makineyi çalıştırdıktan sonra salona baktım. Uraz uyumuştu. Ondaki rahatlıktan bende olsa keşke. Evde yaralı varken asla uyuyamam. Yaralıdaki sadece Uraz olur o kadar. Uykum hafif olsa da tedirgin oluyorum. Ya beni çağırır duymazsam ya da başka bi şey. Ne bileyim işte.
Mutfağa geçip mutfak masasında oturup telefonu elime alıp.
Yağmurun instasına baktım. Güzel fotoğrafları vardı. Acaba ekran görüntüsünü alıp kendi instamda paylaşsam sorun olurmu?
Takipçi sayına bakarken yutkundum. Benim ki kadardı.
İlla ki ortak bi kaç takipçimiz vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terk Edilmiş Asker
ActionHadi Bismillah ... Yağış Misra Bolat'ın hikayesine hoş geldiniz... ... Bi evdi. Hayır malikane, köşk, konak büyük bi avlusu vardı bi aşiretin sığacağı kadar. Bi genç gördüm benden büyük gibi gözüküyordu hayır benden çok büyük gözüküyordu. Bana gari...