Part 43

7 0 0
                                    

Pov: Wiktoria.K
Ja nie mogę pokłucziłam się z Adą na dodatek mam dzisiaj z nią rozmowę a dzisiaj jest poniedziałek powiedziałam w myślach chociaż brat i klasa jest po mojej stronie oprócz Krystiana i Alana Łukowiaka jak byłam w szkole ubrana byłam cała na czarno cała szkoła się zdziwiła oprócz brata hej Wika przywitała się Ada nawet nie wiem po co dobra czas pogadać powiedziałam ponurym głosem i zaczęłam wszystko opowiadać.

Po rozmowie

Pov: Wiktoria.K
I wiesz co? Co? Zapytał się Ada koniec naszej przyjaźni i nie zapraszam cię na piżamo party powiedziałam c-co powiedziała tak to powiedziałam i poszłam do Kornela hej skarbie powiedziałam znowu ponurym głosem hej Wiki coś się stało? Zapytał się tak pokłucziłam się z Adą powiedziałam i się do niego przytuliłam on odzajemnił przytulas potem dał i delikatnego całusa w usta i poszliśmy na lekcje akurat mieliśmy godzinę z wychowawcą pani pozwoliła nam wejść do sali ja usiadłam obok Alana Łukowiaka potem przyszła pani dzień dobry przywitała się Pani Joanna dzień dobry odpowiedzieliśmy i usiedliśmy Wiktorio dzisiaj czytasz powiedziała baba od Polaka nie dam rady powiedziałam dasz dasz powiedziała Pani Joanna proszę pani Wiktoria na serio nie da rady dzisiaj nie za dobrego dnia powiedział Kornel aha dobrze to przepraszam Wiktorio nie musisz wogóle czytać powiedziała pani i powiedziała że będzie coś tam kontynuowali dobrze odpowiedzieliśmy i zaczęliśmy kontynuować pisanie tego czegoś jak skączyliśmy zadzwonił dzwonek do widzenia powiedzieliśmy do widzenia odpowiedziała nasza wychowaca i poszliśmy do domu.

Część 43 napisana papcia misie🐻 i chmurki☁️🖤

Wiktoria.K x Kornel.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz