Part 35

13 1 1
                                    

Pov: Wiktoria/Ja
Jak byłam w szkole zauważyłam że Dominik jest jakiś szczęśliwy nagle Kacper Sarbinowski podszedł do Dominika i go zaczął całować sięgnełam po telefon jak zrobiła wypadł mi telefon więc go sięgnełam nagle zauważyłam że Kornel gapi mi się w dupe ku##a Kornel bo się zarumienie nie gap mi się w dupe skarbie nie przeklinaj przy mnie bo ci dam karę Kornel nie jesteśmy dorośli jak będziemy mieli 18 lat będziemy mogli uprawiać s## dobra dobra odpowiedział smutny dałam mu buzi w policzek.

Pov: Staś.G
Kurde gdzie jest Mati zapytałem się samego siebie nagle zauważyłem jak Mati całuje się z Lilką łzy mi poleciały do oczu i pobiegłem do szkoły nagle udeżyłem się o Wike i Kornela matko boska Staś co się stało zapytała się Wika no bo chciałem wyznać Mateuszowi miłość ale Mati ma dziewczynę z kim się całował zapytała sie Wika odpowiedziałem że z Lilką nagle Wice oczy i włosy stały się CZERWONE! Wika wszystko ok tak powiedziała nagle Wika zauważyła Lilkę podeszła do niej o dała jej liścia w twarz jeszcze raz podejdziesz do Mateusza a cię zabije ZROZUMIANO! Zakrzyczała t-tak odpowiedziała Lilka i ucziekła dzięki Wika nie ma sprawy Staś odpowiedziała potem sobie poszłem.

Pov: Wiktoria/Ja
Kornel mam takie pytanie powiedziałam tak skarbie powiedział czy przyjdziesz dzisiaj o 17 do mnie odpowiedziałam tak oczywiście odpowiedział to pa o 17 powiedziałam dałam mu buzi w usta i poszłam pa odpowiedział.

Część 35 papa misie🐻 i chmurki☁️♥️

Wiktoria.K x Kornel.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz