Part 47

6 0 0
                                    

Pov: Wiktoria.K
Jak leżałam w szpitalnym łóżku ( było nawet wygodne) ktoś zapukał wchodź powiedziałam i weszła ta osoba a tą osobą była ADA!!! czego? Zapytałam się chciałam ci powiedzieć że cię od zawsze nienawidziłam powiedziała ooo jak miło bo ja też nienawidziłam od zawsze szmato powiedziałam CO!! Powiedziała Ada jak możesz mnie tak nazywać suko powiedziała Ada normalnie odpowiedziałam i tak maż brzydką twarz powiedziała ooo to ty spójrz się w lustro i zobacz jaką maż twarz bo dla mnie ta twarz wygląda jak pies powiedziałam c-co ja stąd idę powiedziała Ada i sobie poszła ( wreście) dzień dobry pani Wiktorio przywitał się lekarz dzień dobry odpowiedziałam jak tam pani zdrowie? Zapytał się lekarz dobre odpowiedziałam no to dobrze bo mam dobrą i złą wiadomość od jakiej zacząć? Zapytał się pan Michał od złej odpowiedziałam zła jest taka że będziesz chodzić z bandażem na głowie powiedział lekarz a jaka jest dobra? Zapytałam się a dobra jest taka że dzisiaj możesz wyjść ze szpitala powiedział lekarz więc możesz zacząć się pakować dodał i wyszedł a ja zaczęłam się pakować i potem przyszedł Kornel hej powiedziałam hejka przywitał się czemu się pakujesz? Zapytał się bo dzisiaj wychodzę powiedziałam daj pomogę ci odpowiedział i pomógł mi w pakowaniu rzeczy jak już się spakowałam ubrałam się i pozegnałam się z wszystkimi lekarkami i lekarzami i poszłam z Kornelem do domu jak weszłam zauważyłam fryzjera? Dzień dobry? Przywitałam się z zdziwieniem dzień dobry powiedział pan jak chcesz mieć obcięte włosy? I czy chcesz mieć grzywkę? Zapytał się fryzjer na krótko do szyi i tak chcę grzywkę więc moja droga siadaj i usiadłam a potem fryzjer zaczął mi obcinać włosy i robić grzywkę.

Jak już zrobił

Pov: Wiktoria.K
Dziękuje i do widzenia powiedziałam do widzenia odpowiedział i poszedł jak tam Wika? Zapytał się Nicola ( Jakby co oni już wiedzieli że byłam w szpitalu) a dobrze odpowiedziałam pięknie wyglądaż w grzywce powiedział Kornel i pocałował mnie w czoło odkrywając mi grzywkę ty też pięknie wyglądaż powiedziałam i go też pocałowałam w czoło ale potem musiał już iść pa powiedziałam pa odpowiedział i poszedł
co dzisiaj na obiad? Zapytałam się Nicoli spaghetti bolognesa odpowiedział Nicola kocham spaghetti bolognesa odpowiedziałam z Mattim i zaczęliśmy mu pomagać w robieniu obiadu

Jak obiad był gotowy

Pov: Wiktoria.K
Jak jedliśmy obiad napisał do mnie Dominik:

Domino: Hej Wika mogę ci coś powiedzieć?

Devil: Jasne

Domino: B-bo zakochałem się w Kacprze Sarbinowskim

Devil: Pierdolisz?

Domino: Nie pa

Devil: Pa

Pov: Wiktoria.K
Wow nie wiedziałam że Domin zakocha się powiedziałam Wika choć się kompać powiedział Nico już powiedziałam i poszłam do pokoju po piżame i klapki jak już byłam w łazience wszystko zdjełam i weszłam do kabiny i zaczęłam się kopmać jak się wykąpałam wyszłam z kabiny wytarłam się uczesałam włosy ( włosy też myłam) i ubrałam piżame i klapki potem umyłam zęby i poszłam do pokoju ( kolację zjadłam przed wykąpaniem się) jak byłam w pokoju wyłączyłam światło i włączyłam lampki nocne położyłam się i poszłam spać.

Część 47 napisana papcia misie🐻 i chmurki☁️❤️

Wiktoria.K x Kornel.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz