O Tamamen Gizli Oynuyor...

34 4 1
                                    

Satır araları canımı acıtıyor. Ruhuma işlenen kelimelerin arasında ki boşluklar, beni esen rüzgarın kollarına ölüme terk ediyor. Yelkovanın seri ve de hızlı hareketleri canımı yakıyor onun kaçışı benim benliğimde ki yokluğumu, geride kalanlara bir melodi diye armağan ediyor.

Gökyüzünde ki yıldızlar canımı sıkıyor, onların gökyüzünde ki özgürlükleri her şeye rağmen gözüme batıyor.

Ağaçlar önümde dans ediyorlar ancak bir şey kutlamıyorlar adak adıyorlar. Onların sonsuz ve çaresiz yalnızlıklarına ortak olacak bir fani...

Gece gökyüzünde selamlıyor güneşi ancak saat daha gecenin biri. Gökyüzünde ki metal parçası yansıtıyor ışığı sahneme, boş tozlu kırmızı perdelerin ardı, asla dans edemeyeceğim o gerçek yaşam biçimi. Gözlerimden tek tek düşer yağmur taneleri, asla durduramayacağım sağanak bir yağış sanki...

Zamanın karanlıkla beraber ruhuma işlediği, ilmek ilmek dokuduğum halıların anılarla beraber cayır cayır yanması gibi. Tutku dolu bir aşkın intikam uğruna son bulması gibi. Ya da belki de kirli ruhun şahitken, bahaneler uydurmak uğruna vazgeçtiklerin gibi.

Canımı bedenimden söküp alıyor belki de en başından bunu istiyor, acıyı damarlarımda dolaştırıp ızdırabı bana morfin diye veriyor. O tamamen gizli oynuyor...

 -KUK

Tekrardan merhabalar, yeni bir bölümle geldim umarım bu bölümde de size kendinizi hatırlatacak bir satır bulabilmişsinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tekrardan merhabalar, yeni bir bölümle geldim umarım bu bölümde de size kendinizi hatırlatacak bir satır bulabilmişsinizdir. Hayatımızda ne kadar da çok gizli oynayan var değil mi her biri birer düzenbaz. Onlar benim hayatımda epey bir yer oluşturuyorlar... Yeniden dünyama konuk olduğunuz için teşekkür ederim. 🌺🍀

Vebalı GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin