•her gün bir bölüm atmayı düşünuyorum.Okulun yoğunluğuna göre değişiklik ola bilir.İyi okumalar🩵
-
-
-
-
-
-
Mileden'Odaya hafif düşen güneş ışığıyla açmıştım gözlerimi ovuşturarak.
Ebrarla Zehra yoktu oda da inmişlerdir diye düşündüm.Üzerimi değişmek için tişörtümü çıkardığımda kapı sesi duymuştum.Ebrar gelmişti hızla yanımdan geçip yatağına oturdu.Bakışları bana doğru dönünce bende önüme döndüm hızla.Bakışlarını üzrimde hiss ettiğim için tekrardan ona dönmüştüm.Evet yanılmamıştım.Mile:Ne bakıyorsun?
Kaşlarını kaldırarak sanırım karnımı işaret ediyordu.Kendime baktığımda üzerimde sadece südyen olduğunu unutmuştum.O sırıtarken ben utançtan geberiyordum.
Yatağın üzerine koyduğum gömleği alıp üzerime geçirdim.Arkamı dönüp düğmelerini kapatmaya çalışıyordum.
Ebrarın adımlama seslerini duyuyordum bana yaklaşıyordu sanki.
Aniden omuzlarımdan tutup kendisine çevirdi.Yutkunmuştum.Manyak şimdi ne yapacaktı diye düşünüyordum.
Ellerini omuzlarımdan çekip gömleğimin üstten kapatmadığım düğmelerine götürdü.Ağır haraketlerle kapatıyordu teker teker.
E:Hava soğuk üşürsün
Beni mi düşünuyordu bu?Yoksa amacı farklı mıydı?
İşini bitirince ellerini çekip geri adım attı.
E:kahvaltı saati geçiyor gecikmek istemiyorsan git zıkkımlan
Ya sabır dengesiz tamda böyle olunuyormuş.Birşey demeden indim.
Derya ve Aslının yanına oturup kahvaltımı yapmıştım.
Birazdan antrelmana gidecektik.Odaya çıkmadan servise yöneldim.Eşyalarım çantamda yanımdaydı.İyi ki de almıştım.
Yerime oturmuş herkesin gelmesini bir an önce gitmeyi bekliyordum.Herkes toplanınca yola çıktık.
Neden merak ediyordum bende bilmiyorum ama Ebrara bakmak istiyordum ne yapıyor diye.Yine ve yine telefonda muhtemelen İmge denen kızla konuşuyordu.Ona olan siniriyle beni boğucak olan Ebrarın birtanecik sevgilisi olan İmge ile.
Önüme döndüm.Şarkı dinleyerek camdan dışarıyı izliyordum.
Sonunda gelmiştik.Hemen soyunma odasına gidip üzerimi değiştim.Antrelman öncesi toplantı yapılıcaktı.
Dani bizi topladığında korktuğum konu olan mevki konusuna gelmiştik.Ebrar benim yüzümden mevkisinden vazgecmek zorunda bırakılacaktı.
Şaşırmıştım hiç sorun çıkmadı.Ebrar smaçör olucaktı.
İlk ısınma haraketlerine başlamıştık.Ardından fitness ve sonra idman.Yorulmuştum baya ama iki takıma bölünüp daha maç yapıcaktık.
Maçtan sonra iyice çökmuş gibiydim.Üzerimi hızla değişip çıkmıştım.Kızlarla birlikte spor salonundan çıkıyorduk.
Zehra:kızlarr bu gece bar gecesi hm ne dersiniz?
Herkes kabul etmişti Ebrarsa hala birşey dememişti benim gibi.
Mile:Ben bilmiyorum pek bana göre değil
Ayça:Hadi ama Milecim bak çok eğlenicez özellikle Ebrar
Neden özellikle Ebrar eğlenecekti ki?Anlam veremediğimi gören Ebrar arkamdayken önüme geçmiş hızlı adımlarla yürümeye başladı.
Ebrar:geliyorum tabi ki
Gelicekti Bende mi gitseydim diye düşünürken kızlar emrivaki yapıp çoktan beni saymışlardı bile.
Otele döndüğümüzde Zehra ve Ebrarı beklemeden hemen odaya çıkıp uyumuştum.
Zehra uyandırmıştı beni saat 9-du.Bar eğlencesi vardı unutmuştum.Zehra hazırlanmamı söyleyip kendisi çıkmıştı.Ebrarın odada olup olmadığını kontrol etmek için bakındım.Yoktu.
Hızlı şekilde duşa girdikten sonra giyinip indim aşağıya.Otelin barında takılıcaktık.
İçeri geçtiğimde kızları gördüğüm gibi yanlarına gittim.Çok ses vardı ve pek böyle ortamları sevmiyordum çok ısrar ettiler diye kalıcaktım.
Yanımıza bir kız gelmişti sarışın güzeldi.Türkçe konuştukları için pek anlamıyordum.Ebrarın ismi geçince kıza odaklandım.Ebrar yanımızda değildi.
Kız bizimkilerle konuşuyordu.Ebrar geldiğinde koşarak sarılmıştı.
Zehranın kulağına fısıldayarak bu kim diye sorduğumda İmge yanıtı almıştım.İmge de İmge sürekli duyuyordum ve artık sıkılmıştım.
Kızların yanından ayrılıp bar masasının önünde oturuyordum.İçki içmezdim belki kırk yılda bir ama bilmiyorum bu gün istek vardı içimde.
Siparişimi beklerken İmge takılmıştı gözüme.Ağlıyordu galiba.İçkiyi almadan yanına gittim.Ebrar yoktu ortalıkta sevgilisini yalnız bırakacak ne önemli işi vardı acaba.
Mile:İyi misin? (İngilizce olarak)
İmge:Sen kimsin? (İngilizce olarak)
Mile:Ebrarın milli takımdan arkadaşıyım.O nerde?
İmge:Nerden bileyim ben
Anlaşılan tartışmışlardı.İmgenin yanından ayrılıp kızlara ebrarı sordum.Bilmiyorlardı.
Etrafta yoktu.Büyük ihtimal lavabodadır diye düşünüp içeri daldım.
Mile:SİKTİR NE YAPTIN SEN?
Yerde oturmuştu fakat eli..eli kanıyordu.Cam parçaları etraftaydı.Aynaya yumruk atmıştı aptal.
Yerden kaldırıp elini suya tuttum.
Mile:Yürü gidiyoruz
Ebrar:Sana ne oluyor?
Sinirliydim kırıcıydı fakat böyle bırakamazdım.Zorla kolundan tutup çekiştirerek odaya getirdim.İlk yardım çantasını alıp elini sardım.
Acıtmamaya özen gösteriyordum ama acıyanın eli değilde kalbi olduğunun ikimizde farkındaydık.
Susuyordu konuşmuyordu.Daha iyiydi aslında benim açımdan zorluk çıkartmıyordu.
Mile:Ne oldu orda?
Ebrar:Sanane.Yardım ettin eyvallah git şimdi yalnız kalmak istiyorum
Dediklerinden sonra bende durmazdım zaten.
Kızların yanına dönmek istemedim.Odaya gitmek hiç istemiyordum.
Kocaman olan otel bahçesinde öylece dolaşıyordum.Hiç birşey hiss etmiyordum ruh gibiydim neden böyle olmuştu?Geceler gerçektende güzel değilmiş.
•geceler güzel değil ece'siz(ecoşuma gönderme🤭)ozaman iyi eceler🌛