5.

230 14 23
                                    

Ben bi halt ettim öbür kitabı sildim.Başka birşeyler düşünüyorum bakalım.İlham perisi(?)muneme tisekkurler.İyi okumalar💫

-
-
-
-
-
-
-

Otele geri döndüğümüzde Zehra Ben ve Mile birlikte odaya çıkmıştık.Antrelmana daha 2saat vardı.Yatağıma uzanıp sabahtan beri merak ettiğim şeyi görmek için telefonu aldım.Yan tarafımda kendi yatağında oturmuş olan Mileye döndüm.

Ebrar:Bakalım ne yapmışsın

Gülmüştü.Gülüşü güzeldi

Zehra:Ben çıkıyorum Handeyle takılıcaz

Yazardan'

Karakurt Vargasın ne yaptığını hala anlamamıştı.Vargas Ebrarın telefonunu alınca kendi numrasını kaydetmişti çok farklı şekilde.Fark etmesini istediği için WhatsApp'dan mesaj yollamıştı.

Ebrardan'
Üstten gelen bildirimle ismi okuyunca kahkahalara boğulmuştum resmen.

(Ebrar-Mile wp konuşması)

Siz:BU NE LAN ÖĞAHQÇSK

Keko:
?

Aynı oda da telefonla konuşma saçmalığını kesmek istedim zaten anlamamıştı türkçe yazdığım için.

Uzun zaman sonra bu kadar güldüğümü yeni fark etmiştim.Mile de benimle birlikte gülüyordu.

Ebrar:Sen bunu nerden öğrendin?

Mile:Zehra söylemişti bir ara öyle hoşuma gitti

Ebrar:Beni Sen nasıl kaydettin?

Mile:Aynı

Ebrar:Daha farklı şeyler yapa bilirdin aslında bizim şeytanlar olsa İmgeye yazar ve ya instada birilerine göndermeli st falan atardı.Teşşekkürler Mile.Baya oldu bu kadar gülmemiştim.Güzelde olmuş değişmeyelim.

Mile:Elayı neden sevmiyorsun?

Bir anda sorunca öylece kalmıştım ne diyecektim şimdi? Eskiden özel hayatımı işfaladığını,Sakatlanmama sebep olduğunu,ağır kavga ettiğimizi falan mı?Yaptığı çoğu şeyden haberimin olduğunu Ela bile bilmiyordu.

Ebrar:Ne alaka?

Mile:Bakışlarını gördüm inkar etme iyi biri

Ebrar:Sonra anlatırım belki

Mile:peki öyle olsun

Mileden'

Fazla sıkmak istemiyordum eninde sonunda öğrenirdim zaten.

1saatin ardından hazırlanmaya başlamıştık.

Spor salonuna geldiğimizde her zamanki gibi ilk ısınma ardından maç yapıcaktık.

Ela da yanımızdaydı hatta antrelman yapmak istediğini söylemişti.Kabul etmişlerdi.Benimle çalışıyordu.

Ebrarın bana bakıyordu sürekli.Neden izliyordu ki Beni izlemekten topa bile odakalanamıyordu.

•incendiary٭˙ツWhere stories live. Discover now