•iyi okumalarr🫶❤️🔥
-
-
-
-
-
-
-Ebrardan'
Bu sabah İmgeden ayrılmıştım.İkimiz içinde en iyisi buydu.Yürüyüş yapmak için çıkmadan önce odaya not bırakmıştım.Zehra ile Mile hala uyuyordu çünki.
Sahilde dolanırken İmgenin ciddi anlamda bana kötü geldiğini daha yeni anlaya bilşimtim.
Bu gün sabah antrelmanı yoktu.Mutluydum nefret ederdim sabahın köründe kalkmaktan.
Biraz hava aldıktan sonra içeriye geri döndüm.Acıktığım için yemek alanına geldim fakat hiç beklemediğim birşey olmuştu.
İlk önce gördüğüme inanamadım sonra tekrar bakınca rüyada olmadığımı fark ettim.Eski takım arkadaşımız(?) Ela gelmişti.Ben onu hiç sevmezdim.
Gıcık oluyordum kıza çünki anlamadığım bir şekilde benden nefret ediyordu.Belirtmemişti fakat hiss ediyordum.
Mile ile sarıldığını görence daha fazla şaşırmıştım.Tanışmıyorlar bile ne bu samimiyet.
Uzaktan izlemeyi bırakıp yanlarına gittim.
Ela:Aa Ebrarcım naberr?
Yine kulağımı kanatan sesiyle konuşmuştu.Aşırı garip bu tipdi.
Ebrar:İyi.Mile ile ne ara tanıştınız?
Ela:Şimdi.Çok tatlı birisi
Mile bize anlamaz gözlerle bakıyordu.Türkçe konuştuğumuz için.Açıklama gereği duymuş olucak ki Ela çevirmişti konuştuklarımızı.
Mile:Teşekkür ederim.Sen daha tatlısın
Tatlı mı?Bu muydu tatlı olan? Tatlı falan değil sadece tatlı gözükmeye çalışıyordu.
Ela:İmge nasıl Ebrar
Ebrar:İmge ile alakalı Soru sormayın ayrıldık bitti.
Ela:Hmm peki
Birde gözlerini devirmesi yok mu gel beni yol diyor.
Ebrar:Sen neden geldin?
Ela:Hem tatile hem de sizi görmeye.Mile ilede tanışmak nasip oldu
Neden şimdi imalı bakışlar atıyordu bu?Mile de bir düşmedi ağzından.
Ela:Kızlar birinizin odasına toplanıp birşeyler yapalım sıkıldım
Eda:Olur gelin bizim odaya çıkalım
Ebrar:Ben gelmiycem işlerim var
Zehra:İşlerin kaçmıyor.Ebrar sende kaçma gel işte muhabbet ederiz
Zehrayı asla kıramıyordum.Çoçukluğumdan beri herşeye rağmen hep yanımdaydı.
İstemeyerekte olsa katılmıştım.
Ela:DC oynuyoruzz
Herkes kabul etmişti.Birşeyler çeviriyordu bu ama hadi neyse öğreniriz.
Bir kaç sıra sonra şişe bana gelmişti soruyu soranda Elaydı.
Ela:Ebrarcım doğruluk mu cesaret mi?
Karasız kalmıştım ama cesaret dedim.
Ela:Telefonu çıkar aramızdan birine ver 10dakikalığına
Ebrar:Yuh 10 dakika ne?
Ela:Ne oldu?Korkuyor musun?
Yapışıcam saçlarına kimse kurtaramayacak.
Ebrar:Tamam kime vericem?
Handan:Sen seç
Kimseye güvenmiyordum.Aslında korkmamı gerektirecek birşey yoktu.Ama pek kurcalamayacağını ve anlamayacağını düşündüğüm için Mileyi seçmiştim.
Mileden'
Mile:Neden ben?
Ebrar:Burada en az kurcalaya bilecek kişi sensin
Ne bekliyordum ki zaten.
Ela:Mile İmgeye yazsana
Elanın dediğiyle Ebrar korkmuş bir ifadeyle sesini yükseltmişti biraz.
Ebrar:Ne?Saçmalama Ela.Engelledim.
İstemediğini,sonradan üzülüp sinirleceğini biliyordum.
Mile:Gerek yok
Çok farklı birşey yapacaktım.
Mile:Süre bitmedi ama ben tamamım sıkıldım
Telefonu uzattığımda hemen alıp bakmaya başladı.
Ela:Dur sonra bakarsın bozma oyunu
Ebrardan'
Götünden kurallar kurma serbestliğini kim vermişti buna?
Kimse birşey demiyordu bir ben miydim içimde büyüten?
Bu şekilde devam etmişti oyun.
Milenin İmgeye yazmaması hatta istememesi bile doğru seçim yaptığımı gösteriyordu.
Diğerleri olsa bana inat yapardı emindim.
Artık herkes sıkılınca sonlandırmıştık.Dışarı çıkıp alış-veriş yapalım diyorlardı.
Akşam antrelman vardı normalde yatarım ama Ela burdayken kızlarla olmak istedim.
İki araba şeklinde AVM-ye gelmiştik.Ne alıcaklar çok merak ediyordum o kadar sürüklediler buraya kadar.Peşlerine takılmıştım.Mağazalara giriyor birşeyler deniyip çoğunu alıyorlardı.Bende birşeyler bakmak için kotların oraya gittim.
Seçerken gözüme Ela ile Mile takılmıştı.Ela eline birşeyler alıp Milenin üzerine tutuyordu olur mu diye.
Ne ara bunlar bu kadar yakın olmuştu anlam veremiyordum.
Gözlerimi çekip tekrar kotlara odaklanmıştım ama aklım onlardaydı.
Ebrar:Çıkalım mı artık?
Kızlar etrafımdaydı duymuştu hepsi.Onayladıklarında son aldıklarımızında ödemesini yapıp arabalara ilerliyorduk.
Ela:Neden erken çıktık antrelmana daha var
Ebrar:Sana fark etmiyor ki biz yorulduk dinlenicez
Ela:Bu arada çıkınca banada haber verin izlemeye gelicem
Ne münasebet acaba.Gerçi doğru eskiden takımdaydı görmek istemiştir ama adı üstünde eskiden.
-
-
-
-
-
-
-
•Görüşürüz diğer kitapta🫠❤️🩹