Crrrrr. Budík. Jak já tuhle věc nesnáším. Asi po 3 minutách zvonění jsem ho vypla. Vstala jsem a šla rovnou do koupelny.
"Bože můj" řekla jsem jak jsem se zahlédla v zrcadle. Opláchla jsem si obličej, rozčesala jsem si vlasy, umyla zuby a šla se převléknout. Jelikož je podzim byla už celkem zima. Oblékla jsem si kalhoty a červenou kostkovanou košili. Vzala jsem si mobil, baťoh, klíče, peněženku, nazula si boty, hodila na sebe hnědý kábat a vyrazila 'nadšeně' do školy.
Takhle probíhá každé moje ráno.
Když jsem asi po 5 minutové cestě pěšky došla do školy šla jsem se přezout do šatny. Svlékla si kábat a nazula své 'sexy' červené kroksy. Došla jsem do třídy, sedla do poslední lavice u okna a vytáhla mobil. Psal mi David.
David : Bré rááno
Já : Dobré, dobré
David : Si už ve škole?:p
Já : Bohužel:(
David : Nesejdeme se potom?
Já : Klidně:) Kdy, kde?:D
David : Venku je zima, mám tě po škole vyzvednout a půjdeš k nám?:)
Já : Tak jo, končím v 14:30.
David : Tak v 14:30 jsem tam!:)
Já : Dobře^
Crrrrr . Další debilní zvuk, který nesnáším. Školní zvonek.
"Napíšeme si testík. A, B, A, B, A, B" řekne naše matikářka a všichni následně povzdychnou. Nesnáším matiku. Tak stejně jak fyziku a chemii.
Diktuje nám příklady a já si skoro všechno natipovala a něco opsala od spolužáků.
Další hodina - čeština. Máme v pohodě učitele, takže se to dalo zvládnout. Češtinu a zbytek dne jsem nějak přežila.
Konečně bylo půl třetí a mě před školou už čekal David. Rychle jsem se přezula a oblékla kabát a rozeběhla se za ním.
"Ahoj" řekla jsem udychaně.
"Ahoj" odpověděl a obejmuli jsme se.
Vyrazili jsme.
"OMG! TO JE PROOXY!!" řvali na Davida nějaké děti, když jsme už skoro byli u jejich vchodu. Chtěla jsem tam už zabočit, ale David mě zastavil.
"Počkej, nechci aby věděli kde bydlím. Obejdeme si to ze zadu" poslušně jsem ho poslechla a obešli jsme si to. Když už jsme byli u nich přivítala jsem se s Ondrou a Sabčou. Zuzka pracovala.
"Aďo nechceš s námá něco natočit?" zeptal se Ondra a dál se věnoval stříhání videa.
"Nevím, necítím se na to moc" odpověděla jsem popravdě.
"Příští týden ve čtvrtek k nám přijede host do pátku s madbros, tak si to můžeš kdyžtak ještě promýšlet" řekl David a já jen kývla hlavou na náznak, že si to nechám promyslet.
Asi do 18:00 jsme dělali různé blbosti a pak přišla i Zuzka. Se Zuzkou si strašně moc rozumíme. Možná to bude tím, že máme obě červené vlasy:D. Okolo 20:00 mně Ondra s Davidem doprovodili domů.