*Po hodině*
Dotočili jsme pátek s MadBros a dost jsme se u toho nasmáli. Taky jsem se u toho více seznámila s Pavlem(Blazer). Točili jsme nesměj se challenge. V challengi šlo o to,že jsme si dali pusu do vody a koukali se na vtipné krátké videa(viny[vajny]:D), někdy jsem se rozesmívali i navzájem. Prooxy mi půjčil své tričko machři 2008 a jelikož jsem asi o hlavu menší jak on měla jsem ho hodně dlouhé.Všichni jsme byli celkem mokří,já si šla dat zpátky své oblečení v koupelně. Když jsem došla zpět do obývaku viděla jsem Pavla bez trička, jak se převlékal. Je tak hezký:3.
"Ehm, promiň" řekla jsem a šla do kuchyně.
"To je v pohodě" řekl a usmál se.
Společně jsem šli za Davidem a Ondrou do pokoje. Povídali jsme si všichni společně a opět jsem se o Pavlovi dozvěděla celkem dost. Ondra pak po půl hodině někam odešel.
"Jdem si něco zahrát?" zeptal se David a zapínal notebook. Pavel si taky vytáhl svůj notebook. Podle toho o čem se bavili jsem zjistila, že hranou CS:GO. Oba se tam bavili, ale já jen seděla na gauči a sledovala je. Přestalo mě to bavit, tak jsem si vytáhla mobil a projížděla facebook. Pavel si nejspíš všiml mé znuděné tváře.
"Chceš to zkusit?" zeptal se mě.
"Ne, neumím to" odpověděla jsem a zasmála se.
"Naučím tě to" řekl Pavel a usmál se.
Šla jsem teda k němu a naznačil mi, že si mu můžu sednout na klín. Sedla jsem si a on mi to začal vysvětlovat.
"Pochytila jsi to?"
"Ne" a zasmála jsem se.
"Ok, pochopíš to během hry." řekl a oba jsem se zasmáli. Dal mi myš do ruky a on chodil.
"Tady! Tady! Střílej! No! Máš ho! Jo! První kill!" povzbuzoval mě a oba jsme se u toho nasmáli.
"Blazere proč to tak lamíš" řekl David a byl zažraný do hry. Ani si nevšiml, že to hraju já.
"Hej! To mě ranilo" odpověděla jsem a hrála si na uraženou. Šla jsem se schovat na postel pod peřinu.
"Aďoooo" řekl David a odkryl mě.
"Nebavka" odpověděla jsem a snažila se nesmát. David mě začal lechtat a přidal se k němu i Pavel.
"Neee!" řekla jsem nebo spíš zapištěla, když už jsem nemohla. David přestal a šel hrát dál, ale Pája mě lechtal pořád.
Sedl si na mě okolo pasu a lechtal mě čím dál tím víc.
"Pájo prosím, už ne" dokázala jsem říct mezi smíchem. Přestal a koukal se mi přímo do očí. Měla jsem šanci ho začít lechtat já. Převalila jsem se na něho a začala má odplata.
"Odplataa!" zařvala jsem a zasmála se. Asi po třech minutách jsem už nemohla a lehla si vedle něho.
Byl tak roztomilý jak měl ty červené tváře. Aawww.