Asi po 5 minutách se Pavel zvedl, usmál se na mě a šel zpět k počítači.
"Kolik je vlastně už hodin?" zeptala jsem se.
"Půl sedmé" odpověděl mi David
"Už budu muset jít" řekla jsem a zvedala jsem se taky z postele.
"Můžeš u nás klidně přespat" nabídl mi David. Zítra mám školu.. Ale vlastně je už zítra pátek.. Tak by jsem.. Jo! To by šlo.
"No oukej" odpověděla jsem a usmála se.
"Ještě jsem vám zapomněl ohlásit, že Ondra se Sabčou dneska nepříjdou" řekl David. Neřešila jsem kde jsou. Sedla jsem si zpátky na pohovku a povídali si s Pavlem. David byl znovu zažraný do hry.
Uslyšela jsem klíče v zámku a uvažovala jsem kdo to sakra může být.
"Jsem domaa" uslyšela jsem známý dívčí hlas. Zuzka! Šla jsem za ní a pozdravila se s ní.
"Ahoj Zuzi" řekla jsem a objala se s ní.
"Jé ahoj Ady" odpověděla mi a objetí opětovala.
Došli jsme společně do pokoje a přivítala se s Davidem a Pavlem. S Davidem si dala pusu a Pavla jen pozdravila.
"Tak já jdu dělat asi večeři, pomůžeš mi ?" zeptala se mě Zuzka a já souhlasila.
Došli jsme do kuchyně a Zuzka prohledávala ledničku.
"Dneska to vypadá na chleba ve vajíčku" řekla a vytahovala potřebné ingredience. Začali jsme se Zuzkou vařit a u toho si samozřejmě povídali. Udělali jsme asi 8 chlebů a donesli to do pokoje. Začali jsme jíst. Oba nám jídlo pochválili. I tak obyčejné jídlo bylo dobré.
Bylo okolo půlnoci a všichni už byli unavení. Na spaní mi Zuzka půjčila její tričko a kraťasy. Byli mi trošku větší, ale co už.
"Tak vy dva se domluvte jak spíte, máte na výběr gauč nebo Ondrovu postel" dořekl David a já s Pavlem jsme vystartovali po posteli.
"Já tady ležím!" řekla jsem a oba jsme se smali.
"Ne! Já!" řekl zase Pavel.
Ještě chvilku jsme se přetahovali o deku a dost jsme se u toho nasmáli.
"Tak tu budeme spát oba?" zeptal se Pavel a usmál se.
"Oukej, ale deka je moje!" odpověděla jsem a přikryla se.
"Ty se pěkně rozdělíš!" a zasmál se Pavel.
Nakonec to skončilo tak, že jsme spali vedle sebe pod jednou dekou a na jednom polštáři. Aby jsem pravdu řekla ani mi to trošku nevadilo.