Každý den probíhál úplně stejně.
Přišel tady čtvrtek a já se rozhodla, že do toho natáčení půjdu.
Oblékla jsem se(média) vzala si všechny potřebné věci a vyšla do školy.
Došla jsem do třídy a od doby co mě viděli znovu s Davidem aka Prooxym mě všcihni začali zdravit. Ach.. Vlez do prdelky._.
Zazvonilo a začala nám fyzika. Žabzučel mi mobil. Messenger, napsal mi David.
David : Ahoj, platí dneska to natáčení?:)
Já : Čaukoo:D nejspíš jo:)
David : Jo!:3 Mám tě vyzvednout?:D
Já : Ne, nemusíš:)
David : oukeej
Já : A kdo je ten další host?:D
David : Noo..:D Je stejně starý jako ty a myslím, že si budete rozumět:)
Já : Aha:D A je hezký?:3:D
David : Čekal jsem, že se zeptáš :D
Já : No vidíš:D Tak je nebo ne?:D
David : Uvidíš :P
××××××
"Slečno Klášterková, slyšela jste mou otázku?!" zakřičila na mě učitelka.
"Ee--, jo slyšela" odpověděla jsem
"Tak mi jí zopakujte"
"Vy nevíte co jste říkala?" odpověděla jsem a všichni se zasmáli, i když nevím co na tom bylo vtipné.
"Co prosim?!" zvýšila na mě hlas.
"Nic" řekla jsem a zasmála se.
"Dneska odpoledne si dáme sraz ve dvě hodiny" řekla a ironicky se na mě usmála.
Ne! Ne! Ne! Bože! Že já raději nedržím hubu! Šla jsem to napsat Davidovi.
Já : No bezva, jsem po škole-.-
David : Nee:// a proč?:(
Já : normálně jsem s ní mluvila..
David : Takže si na ní držkovala :D
Já : No, tak trochu:D
David : Mám nápad
David : nechceš si třeba napsat omluvenku, že po 3 hodině půjdeš "domů" aneb k nám:D
Já : No tak od mamky podpis umím:D Udělám to
David : Tak se zatím pěkně uč :D :)
××××××××
Jo, možná si říkáte, kde je moje mamka. Odjela na služební cestu na měsíc.
Napsala jsem si omluvenku a předložila jí před našeho třídního. Pustil mě domů a já vyrazila za Davidem. Došla jsem před jejich vchodové dveře a otevřel nějáká stará paní.
"Ach, ach chodí za školu" řekla ta paní.
"Jojo" odpověděla jsem a zasmála se.
Cink, cink. (:DD) zazvonila jsem na dveře a otevřel mi je nějaký kluk. Byl tak krásný.:3 Usmál se na mě a úsměv mu zdobila rovnátka. Byl ještě víc krásný.
"A-ahoj" řekla jsem a zasmála se.
"Ahoj, ty jsi Adel?" zeptal se a znovu se na mě usmál.
"Jojo, a ty jsi...?"
"Pavel" podal mi ruku.
"Jé ahoj Aďo" řekl David, který přišel do dveří.
"Zdravíčkoo" odpověděla jsem a zasmála se.
Vešla jsem dovnitř a šla do obyváku, kde se pátek s MadBros bude točit.