"Göz teması"

50 5 85
                                    

HELLLO GUYSS!!
Bence siz benden bu kadar hızlı bi bölüm gelmesini beklemiyodunuz..Açıkçası bende beklemiyodum SKHSISUSYD ama olsun
Sorun değil bunu da başaracağız💪🏼💪🏼💪🏼
Neyse hadi size iyi okumalarrr..

Gözlerindeki Ay
-Mavi

🧸

Sabah kalktığımda PARDON!!
Annem tarafından zorla kaldırıldığımda saat 10.08'di ve gerçekten aşırı uykum vardı. Zaten abim varken neden ben gidiyodum ki!
Neyse arkadaşlar anneniz abinize kıyamayınca anlarsınız :,))

Neyse dolaylı yollarla kalksakta yine bi güne kalkmıştık, tabi bu günün başlangıcını bizim mahalledeki fırında yapmak pek de hoş olmasa da.. Tam böyle düşünüyodum ki evden bi' ses geldi...

"Ya ben sana sabahtan beri ne diyorum!"

"Anne sabahtan beri derken saat sabahın 10'u zaten farkında mısın?!"

"Ay tamam be! Allahtan bir ekmek alcaksın!"

"Tamam anne hazırlanıp gitcem dedim zaten."

Daha fazla annemin azarına dayanamayıp hazırlanmaya koyuldum.Üstüme üstünde kocaman bir kelebek deseni olan siyah sweatimi ve altına da klasik bir siyah kargo pantolon geçirip saçlarımı taradım ve rahat bir topuz yapıp yanıma da cüzdanımla canım telefonumu aldım.

Kapıdan çıkarken şeytan bir an kulağıma fısıldadı dedi ki 'git ve abinin odasının kapısını çalıp kaç' ben de şeytancığımı kırmamak amaçlı abimin kapısının önüne gidip kapısına bir kaç masum (!) yumruklar bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıdan çıkarken şeytan bir an kulağıma fısıldadı dedi ki 'git ve abinin odasının kapısını çalıp kaç' ben de şeytancığımı kırmamak amaçlı abimin kapısının önüne gidip kapısına bir kaç masum (!) yumruklar bıraktım.Odadan bir "Noluyo ya!" sesi yükseldi ben de hemen ordan dış kapıya doğru çıkıp anahtarıda aldıktan sonra ayakkabılarımı bağlamaya merdivenlere yöneldim. Ayakkabılarımın bağcıklarını bağlıyıp asansöre beklemeye başladım.

Asansör geldiğinde içeri pat diye girmiştim.Oysa içindeki yakışıklıyı fark etmemişim.
Bu yakışıklılık dünyaya fazla değil mi be koçum!

Ben ona doğru merakla bakarken
Ne meraklası çocuğu alıcı gibi süzdün!

Tamam iç ses bu sefer sanırım biraz haklısın çocuk bir anda kafasını kaldırıp bana baktı.Ve dudaklarını birbirine bastırıp gülümsedi bende sanki aydınlanma çağına giriyomuş gibi gözlerimi ne kadar açılabilecekse açtım ardından çocuk bu halimi görüp sırıtarak önüne döndü.

Ben de yaptığımdan dolayı utançla başımı öne eğdim.Bu asansörde ne zaman 0. kata inecekse çünkü burası baya bir sıcak olmuştu.

Sonunda asansör durdu ve tam inecekken aynı anda haraket ettiğimiz için sıkışmıştık. Allahım sen benim günahlarımı affet ben nasıl bir sevap işledim. Aslında ben kapıdan tek başıma çok rahat geçiyodum ama beyefendi mübarek 2 metre olduğu için!

"Şey pardon da biraz ilerler misiniz?"

"Hanımefendi ben geçiyodum yalnız."

"Beyefendi şuan bunun kavgasını mı yapacağız ilerler misiniz lütfen!"

"Tamam hanımefendi tamam!"

Ben başımı hafif havaya kaldırıp 'sabır' gibi birşey yaparken o da sıkıştığımız bu durumdan bizi kurtardı.Ardından ben ona bakmamaya özen göstererek binanın kapısını açarken oda benim arkamdan çıktı ardından ikimizde fırına yöneldiğimizde açıkçası pek şaşırmamıştım zaten bu saatte nereye gidebilirdi ki? Belki de sevgilisi vardır ve onun yanına gidiyodur? Yok ya ahahaha yoktur sevgilisi dimi?

Böyle düşünürken bir yandan da yürümeye devam ediyodum.Ardından fırının kapısının önüne geldiğimde benden önce kapıyı bir kol açtı ve ben geçene kadar kapıyı açık tuttu.

Kapıdan geçtikten sonra kapıyı açan kişiye baktığımda onu görmek beni bi nebze de olsa mutlu etmişti ben ona mahçup bir şekilde gülümserken o bana göz kırpmıştı. Ha? Göz mü kırpmıştı! Normalde çok erkek düşkünü biri değilimdir ama bu çocuk bambaşkaydı resmen bir şaheserdi.

Ben hiç birşey demeden fırıncı abiye;
"Abi iki tane ekmek verir misin?" Dedim.
Abi bana iki tane ekmek koyarken o da sıraya girdi. Ben ekmeğimi alıp çıkarken o da arkamdan benimle beraber bizim binaya girdi.

BİR SANİYE!!
Bu çocuk şimdi bizim binaya taşınan yeni çocuk muydu!..



《♧》
HELLO GUUYYSS!!!
Hepinize merhabaaaa..
Yeni bölüm geldi ve büyük ihtimalle az okunacak ama tutmasını diliyorum ve bölümü sizlere paslıyorum oylamayı unutmayınn

Kalpten DuvarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin