"Hisler"

27 6 99
                                    

İYİ OKUMALAR BEBİŞLERİMM

Başladığın tarihi yazar mısın?

"Adın neydi?"

"Adım Gökhan. Senin adın neydi?"

"Beria."

"Beria mı?Daha önce hiç duymamıştım anlamı ne?"

"Güzellik ve olgunluk bakımından diğerlerinden üstün demekti sanırım. Senin isminin anlamı ne?"
"Bilmiyorum ki hiç kimse sormadı."

Allahım goooll Allahım goool bu nasıl bi zafer bu nasıl bi zafeerr

İç ses dur hemen şımarma. Desemde benim de dudağımın kenarı yavaşça kıvrılmıştı. O da bu ifademe bakıp tebessüm etti. Ben onun o ifadesini gördükten sonra bir anda yüzümü düşürmeye çalıştım ama olmuyodu. Yine de gülümsememi azaltıp önüme döndüm.

Asansör bizim kata gelince bu sefer sıkışmamıştık çünkü bana gülümsemesini genişleterek eliyle bana yolu gösterdiğinde kıkırdadım.

Kapının önüne gelip anahtarla kapıyı açtım. İlk önce ben ayakkabılarımı çıkarıp içeri geçerken o çekingen bir tavırla bana bakıyodu.

"Gelsene Gökhan ne bekliyosun?"
Sesim sanırım birazcık yani ucundan minacıcık sinirli çıkmış olacak ki hafif gülüp gözlerini büyülterek.

"Tamam kızma."dedi.

"Gelirsen kızmam." Dediğimde ayakkabılarını çıkarmaya başladı.

Ayakkabılarını çıkardığında içeri geçmek için bi adım attı ve ben hala kapının önünde kazık gibi durduğum için içeri giremedi. Ben bu durumu fark edip ağzımdan 'He' gibi bi ses çıkarken aynı zaman da da kapının önünden de çekildim.

O içeri giderken ben de kapıyı kapatıp onun yanına geçtim nereye gideceğini bilmediği için salonda bekliyordu ve bu hareketi bana acayip bir şekilde tatlı gelmişti.

Ona arkamdan gelmesi gerektiğini gösteren bir bakış atıp salona geçtim ve koltuğa oturdum.

O da salonun ortasında kazık gibi durup nereye oturması gerektiğine bakıyodu. Onun bu haline kıkırdadığımı görüp benim oturduğum koltuğun diğer tarafına oturdu.

"Ben bir üstümü değiştirip gelsem olur mu?"

"Olur sorun olmaz."

Odama doğru gittim kapıyı kapattım ve gardılobumu açıp kombinimi giydim. Yani aslında kombin değildi kafam dan doğaçlama bir şeyler atmıştım işte.

 Yani aslında kombin değildi kafam dan doğaçlama bir şeyler atmıştım işte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çanta ayakkabı kulaklık ve takılar yok)

Üstümü giyinip odadan çıktım. Ve oturma odasına geçip koltuğa oturdum. O da bana gözleriyle telefonumu işaret ederek konuştu;

Kalpten DuvarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin