"Hayatın Sürprizleri"

39 6 84
                                    

HELLOO GUUYYSS
HEPİNİZE MERHABA İLK DEFA BİR BÖLÜM
BU KADAR UZUN OLDU.ÇÜNKÜ OKUMALAR YÜKSEK GELMİŞTİ VE ŞUNU BİLDİRMEK İSTİYORUM Kİİİ NE KADAR ÇOK OKUNUR VE BİLİNİRSE O KADAR BÖLÜMLER UZAR SİZİ SEVİYORUUM

Bu arada başladığınız tarihi yazar mısınız?

Çünkü kapıdan giren kişi benim abimle eski sevgilimin kız kardeşiydi!

Ve sıkıntı şuydu ki abim ne eski sevgilimi ne de eski sevgilimin kız kardeşi Yareni biliyordu.

Hay ben böyle şansın belasını...

Canım iç sesim beni bir tek sen anlıyorsun.

Burak da benim şaşırmama bakıp kapıya doğru baktı.Ve o da en az benim kadar şaşırmış olacak ki gözleri düğün salonu gibi açıldı.

"NEEEE! Bu gerçek mi amına koyayım?"

"Amına koyayım deme amına koyayım ya!"

"Beria sence şuan tek sorun bu mu?!"

"Sen de haklısın. Ben eve gidicem abime yazıcam o da eve gelsin, bir türlü onunla konuşup halledicem artık napayım?"

"Kızım sen iyi misin? Ya abin sana inanmazsa?"

"Yapıcak bir şey yok Burak! İnanmak zorunda!"

Diyip çantamı da alıp masadan kalkarken.Burak da benimle beraber kalkmıştı. Sanırım abim beni tanımamıştı? Biz bununla kardeş miydik cidden?!

Neyse bebeğim boşver bizde onu abimiz olarak görmüyoduk zaten.

Aferim iç ses iyice bana benzemeye başladın.

Masadan kalkıp dışarı doğru çıkarken Burakın elimi tuttuğunu hissettim. Kafeden çıkarken sorun yapmadım çünkü eğer burada sorun yapsaydım abim fark edebilirdi.Kafeden çıktıktan sonra Buraka baktım. Gülümsüyordu ve gülüşünde gurur mu yoksa zaferin mutluluğu mu olduğunu anlamadığım bir duygu vardı.

Kafeden çıkıp kafedekilerin göremeyeceği yere geldikten sonra. Burakın elini sert bir şekilde bıraktım. Ne olduğuna şaşırmış gibi bakıyordu.

"NE YAPIYORSUN BURAK?!"

"Bir şey yapmıyorum sende biliyosun."

"NEYİ BİLİYORUM BURAK BEN NEYİ BİLİYORUM SÖYLER MİSİN?!"

"Neyi bilmiyosun ki senden hoşlandığımın sende farkındasın!"

Ne? Bu doğru muydu? Ben Burakı dostum olarak görüyodum ben ona dayanıyordum o nasıl bana bunu diyebilirdi. Göğsümde büyük bir ağırlık hissediyordum.

"Ne demek istiyosun sen Burak?"Hayal kırıklığıyla çıkan sesim tüm duygularımı yansıtıyordu.

"Nasıl ne demek istiyorsun!? SEN BENİM NEDEN BU ZAMANA KADAR SEVGİLİ YAPMADIĞIMI VEYA HER KIZA ARKADAŞ GÖZÜYLE BAKTIĞIMI NASIL ANLAMADIN YA?! SEN BU KADAR SALAK BİR KIZ MISIN BERİA?!"

"Bana bağırma Burak!"

"NE BAĞIRMA YA NE BAĞIRMA AŞKIMDAN ÖLMÜŞÜM DİYORUM KIZIM SEN HALA BAĞIRMA DİYOSUN?! ESKİ SEVGİLİN VAR YA O SENİ ALDATMAMIŞTI İŞTE BEN DEMİŞTİM ONA BEN PARA VERMİŞTİM YOKSA SENİ BIRAKIR MIYDI SANIYOSUN SEN?!"

"NE?! BURAK SEN SALAK MISIN NİYE BÖYLE BİR ŞEY YAPIYOSUN?!"

"AŞIĞIM DİYORUM KIZIM ANLAMIYO MUSU-" demeden Burakın yüzüne bir tane yumruk inmişti. Ve hayır. Bunu ne ben ne de abim yapmıştı bunu o apartmanda gördüğüm yakışıklı çocuk yapmıştı.

Burak yediği yumruğun şokuna girerken bende en az onun kadar şoka girmiştim. Burak çocuğun yakasına;

"Napıyosun lan sen?!"diye yapışırken bir tane daha yumruk yemesiyle şoka girmişti.

Kalpten DuvarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin