HELLO GUUYYSS!!
Bu bölüm pek uzun değil yani ama kısa da değil.. Neyse buna siz karar verin ve sizce hikayeye nasıl başladım ilk bölüm nasıldı buraya yorumları bekliyorumm..
BİR SANİYE!
Bu çocuk bizim binaya taşınan yeni çocuk muydu!..Neeee eğer öyleyse cidden olma ihtimalimiz çok azdı.Çünkü hem babamla abim baya sıkıntı yapardı hem de apartmanda gerçekten çok dedikoducu teyze vardı. Ard arda apartmandan çıksak bile dedikodu çıkacağına emindim ki çıkmıştık bile ama annemler ekmek almaya gittiğimi bildiği için bişey olmazdı.Bu duruma birazcık yani nasıl desem çok ucundan üzülmüştüm ama yapacak birşey yoktu.
Neyse tekrardan beraber asansöre binerken ikimizden de çıt çıkmadı.Ben 2.katta inerken onun da 4.kata bastığını görmüştüm.
Ben hızlıca asansörden inerken kapının önünde elinde bir tabak poğaçayla kırk yaşlarında bir kadın gördüm.Kadının altında mavi bir kot üstünde de kırmızı bir tişört vardı.Anlatmayayım normal bir türk kadınıydı işte.Ardından anneme sorgular gibi bir bakış atıp kadına kısa bir gülüş atıp ayakkabılarımı çıkardım ve sakin bir şekilde evin içine girdim.
"Yeni gelen komşular var ya oymuş kızım."
Allahım inşallah o çocuğun annesidir
Kadın kibar bi şekilde bana baktı ardından elimi uzatıp.
"Merhaba."dedim.
"Merhaba. Nasılsın kızım?"
"İyiyim siz nasılsınız?"
"İyiyim ben de kaç yaşındasın?"
Oğluna alcak herhalde fkfkffkfkkffk
"20 abla."
"Hee" dedi kadın gülerek."Benimde senin yaşında oğlum var.İyi anlaşırsınız."dedi.
Demesiyle bende o çocuğun annesi olduğundan emin olmuştum.
"Evet iyi anlaşırlar bence de hatta bir gün bize gelin tanışsınlar." Dedi annem.
Bende yarım ağız gülüp kadına iyi günler diledikten sonra ekmeği mutfağa bırakıp odama doğru yürüdüm.Odama doğru geçecekken abimin odasına bakmaya karar verdim.Tam odaya operasyon yapıcakken içerden sesler duydum.
"Evet ya ben de tanıştığıma memnun oldum."
Dedi abim. Birkaç saniye karşı tarafı dinledi."Aslında yarın buluşabiliriz bence."tekrar karşı tarafı dinledi.
"Tamam o zaman bizim evin yakınlarında bir kafe var oraya da gidebiliriz?"
"Tamam o zaman orda buluşuyoruz."dedi ve telefonunu kapattı.
Bende ona yakalanmamak için hızlı bir şekilde odama geçtim ve üstümü değiştirdim.Siyah bir eşofman üstüne de nike yazan gri bir sweat aldım.Zaten büyük ihtimalle bugün Burak ve Senayla buluşacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalpten Duvar
Short StorySÜRPRİİİİİİZ... ADIMIZI GÖKELERE YAZDIRDIM AŞKI DA ARASINA KONDURDUM ÜSTÜNE YILDIZ ÇAKTIRDIM SÜRPRİZ SÜRPRİZ SÜRPRİZ AŞKIIIMM