Gene annesiyle kavga etmişti çoktan gece yarısını geçmişti saat.Ama o sokakta yürüyordu. Canı sıkılmıştı. Ne olurdu ki bir gece rahat yatsa ama yok illa bir kavga edecekti annesiyle. Tamam o annesiydi canından çok severdi ama bu kavgalar.. canına tak etmişti artık.
Karanlık bir sokağın önünden geçerken ayağının dibine bir taş atıldı. Yana dönünce bir adamın ona seslendiğini gördü. Asabı zaten bozuktu başına iş açmak istemiyordu.
"Hey adamım n'oldu götün mü yemedi?"
Hayır şeytana uyup eve gitmeyecekti o iyi çocuktu o nedenle;
"Kimin götü yemezmiş göreceksin sen şimdi bekle!"
Öfke problemi vardı evet yani ne olmuş. Adamın peşinden sokağa girdi. İçinden ya döverim ya da dayak yerim diye geçirmişti. Etrafa baktı sadece karanlık ne adam vardı ne de başkası.
"Nerdesin amınakoyayım"
Konuşurken duvarın dibine kadar gitmişti. Burası çıkmaz sokaktı. Arkasından bir hırıltı duyunca döndü. Evet ya dayak yerim ya da döverim diyordu ama bu görüntü.. adamın canavara dönüşmesi beklediği son şey bile değildi.
"Siktir."
Adamın kafasından iki boynuz çıkarken elleriyle kulaklarını kapattı gittikçe daha da büyüyen cüssesi onu aşalı çok olmuştu kıllanan ve kaslanan vücudu sivrileşen eller..
En sonunda dönüşüm bittiğinde ona doğru atağa geçti canavar Murat sadece baka kalmıştı.
"GERİ ÇEKİLSENE"
Murat bu bağırışla kendine geldi. Geri doğru kaçarken canavarla arasına birisi girdi
Bir elinde uzun bir bıçak diğer elinde iki uçlu kısa bir hançer tutuyordu. Kara bir pelerini onu görmeyi bir hayli zorlaştırıyordu.
Canavarı savurup bu sefer karşı atağa o geçti "Geber iblis" hançerini canavarın gövdesine saplayıp kendini kaldırarak omzuna çıktı 'iblis' dediği yaratık acı içinde inleyip onu yakalamaya çalışsada nafile diğer elindeki uzun bıçağı hiç tereddüt etmeden kafasına sapladı. Murat şok olmuştu. Tamam birazda korkmuş olabilirdi. Ve içi o an biraz acıdı iblise çünkü acı içinde çığlıklarla küle dönüşmüştü.
Kız iblisle işi bitince Murat'a doğru yürüdü. Murat bir iki adım geriledi. Kesinlikle korkudan değildi (!)
"Hey benden korkmana gerek yok sana zarar verecek olsaydım onun seni yemesine izin verir sonra öldürdüm."
"Ha.. hayır korkmadım ben..ben sadece.."
"Güneş doğmak üzere gitmem gerek"
"Bekle ben Murat Kaan"
"Biliyorum Murat ama ben kim olduğumu diyemem etraf karanlıkla dolu dikkatli ol."
"Nasıl yan.."
Kız hızla gölgenin içine gitti ve yok oldu.
_____
"Oğlum uyan artık daha ilk haftadan bu ne yorgunluk."
"Hı ne geldik mi?"
"Eben Murat eben"
"Ya iki dk uyumuşum ne abartıyorsun Selim"
"Oğlum akşam uyusaydın."
"Ya sanki bilmiyorsun evi uyku tutmadı bir türlü."
"Neyse ders başlayacak şimdi."
"Off ne dersi ya sabah sabah kim koyuyor bu dersleri Allah aşkına!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Pelerin
Teen Fiction"Bu anı ne zamandır beklediğimi bilemezsin" Hava dönerek gelen hançerin ucu Yağız'ı gösteriyordu. Sıkıca gözlerini kapattı artık kaçış yoktu. Ama hiçbir şey hissetmedi ölüm bu muydu? Gözlerini ona dokunan ve sıcacık hissettiren bir çift el ve bir o...