"Bana Ecel derler."
"Sen..sen olamazsın."
Murat'ın gözleri yaşla doldu. Ama ağlamayacaktı. Sonuçta bu bir rüyaydı. Yani o öyle umdu.
"Bana öyle bakma meleğim. Seninle burada karşılaşmak gerçekten benim için de çok zor."
"Kayra..sen K..Kayra'yı.."
Murat yutkundu. Neden kalbi boşlukla dolmuştu. Neden ölmek istiyordu. Aslında cevaplar çok basitti.
O Kayra'ya aşık olmuştu.
Ama o artık yoktu. İçindeki boşluk nefretle doldu. Bunu yapana karşı. Ecel'e karşı.
"Onu başı boş sokakta yürürken gördüm. Çok kolay olmadı. Kayra'nın gücü sayesinde bu kadar iyiyim."
"Ne zaman? Onu ne zaman?"
Öldürdün demek istemedi. Düşünemedi.
"Bir iki gün oldu."
Yalandı. Tam bir aydır Eceldi o. Devam etti genede.
"Zavallı gece gece deli gibi gülüyordu. Meleğim diye birisi kırmızı kalp atmış. Aşık olduğu kişinin sen olduğunu biliyor muydun?"
Murat sevdiği çocuğun onu sevdiğini bir iblisten duyuyordu. Ne kadar da trajedikomik.
"Beni neden buraya getirdin."
Karşısındakinin Güzeli olmadığını biliyordu. Bu nedenle daha fazla konuşmak istemedi.
"Elime düşen avcılar kolay ölmez Murat."
"İşkence mi edeceksin?"
İblis duraksadı anlık ve gülümsedi.
"Hayır. Hayır tabikide Yağız Kayra seni çok seviyordu. Neden onu merak etmiştim. Yüzün gerçektende yakışıklıymış."
Murat alayla gülümsedi.
"Hah yakışıklıymışmış. Ne önemi var. Bir güzelim yoksa."
Yağız kalbinin ağrısını hisetti.
"Yazık oldu desene."
"Öyle."
İki dakika kadar kimse konuşmadı. Murat yere Ecel ise Murat'ın yüzüne bakıyordu. Bunu nasıl yapmıştı sevdiğine. Ama yapmak zorundaydı. Bu işe hiç girmesin istemişti ama o inatla bulaşmıştı. Onu sevemezdi Murat ama sevsin isterdi Ecel.
"Yapma muhafız aşk bu kadar acıtmamalı."
Murat sadece Ecel'e baktı. Bir damla ona inat okyanus gözlerden yanaklarına kaydı.
"Çok acı çekti mi?"
Ecel soru ile şaşırdı. Bunu beklemiyordu. Sadece kafasını salladı.
Murat gülümsedi. Bin mislini çektiğine emindi.
"Seni öldürmek istiyorum. Ama içinde bir yerde hala Güzelim var. Buna inanıyorum."
Ecel güldü.
"Ya öyle mi?"
"Öyle"
"Beni kurtaramazsın Murat."
"Ama deneyebilirim Kayra."
Gülümsedi. Hava aydınlanmaya başlamıştı. Güneşin ilk ışıkları üzerlerinde parladı.
"Çok güzelsin."
Murat anlamazca Ecel'e baktı.
"Kayra hep sana bunu demek isterdi. Bende demek istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Pelerin
Teen Fiction"Bu anı ne zamandır beklediğimi bilemezsin" Hava dönerek gelen hançerin ucu Yağız'ı gösteriyordu. Sıkıca gözlerini kapattı artık kaçış yoktu. Ama hiçbir şey hissetmedi ölüm bu muydu? Gözlerini ona dokunan ve sıcacık hissettiren bir çift el ve bir o...