Yolda ilerlerken ayaklarının önü nereye götüreceğini bilmiyordu. İlerlemeye devam etti sadece,ellerini cebine atmış yumruk yapıyordu. Kanatana kadar sıktığını fark etmedi bile.
En sonunda bir köşkün önünde durdu. İçindeki aslan burası diyordu. Eski püskü köşk orta çağdan kalma gibiydi. Eski bahçe kapısını ittirip içine girdi. Etrafında ağaçların olduğu kısa bahçe yolundan sonra köşkün kapısını iterek açtı.
İçeride hiç kimse yoktu.
"Ama kimse yok."
"Bu kadar kolay olmasını beklemedin değil mi?"
Murat ani bir hareketle arkasını döndü. Gene o kız vardı.
"Kimsin sen?"
Başlık yavaşça indi. Ve maske yok oldu.
"Şaşırdın sanırım."
"Yekta abla."
"Evet benim."
"Bunca zaman nasıl? Akşamları senle gezerdik hep."
"Ahh zamanla anlatırım sana."
"Ama burası eğer doğru yerse neden kimse yok."
"Unuttuğun şey Hayat üçgeni."
"Onu ne yapacağım ki?"
Yekta dışarı çıktı ve Murat onu takip etti. Kapıyı arkalarından kapatıp. Üzerine eliyle üçgeni çizdi ve tekrar açtığında bambaşka bir yerdi.
"Köşke hoşgeldin."
_______
"Alo Selim Murat'ı gördün mü?"
"Yok Yağız ne oldu ki?"
"Çıkışta hastaneye gitcekti ama ulaşamıyorum ona."
"Evet hatta onu ben bıraktım."
"Ama ulaşamıyorum. Acaba bana inat olsun diye mi açmıyor bi sende arasan olur mu,bana haber versen?"
"Tamam da sen niye panik oldun bu kadar?!"
"Ben buldum ya onu o halde çok kötü görünüyordu ilk. Ondan korkuyorum bir şey olur diye."
"Peki ararım onu."
"Teşekkür ederim."
"Senin için değil bende endişelendim ondan."
Sonra kapattı Selim. Yağız her yere bakmıştı Murat'ı ararken. Ama bulamamıştı. Endişeliydi. Nereye gitmişti ki. Evine bile bakmıştı ama yoktu hiçbir yerde.
_______"Ooo bakıyorum gelmiş beklenen seçilmiş kişi."
"Arif abi?"
"Ne Arif'i ben deniz Kedi."
"Kedi mi?"
"Sende Aslansın mesela."
"Anlamadım Yekta abla. Ben Aslan mıyım?"
"Yeminle bu çocuk kıt."
"Hilal sende mi?"
"Arife abi bana Hilal ha sus bakayım ayrıca ben Sincap."
"Ben size diyorum saygı yok diye ama dinleyen kim. Ben kimim ki zaten?"
"Saim sana ne diyeceğim bilmiyorum hangi hayvan ismi ?"
"Goril tabii ki kasa bak oğlum."
"Tamam Goril."
"Senle böyle konuştuklarına bakma biz sadece hayvan ruhu alanlara samimi oluruz. Olmak zorundayız yoksa işler yürümez. Bende Alfa bu arada Yekta değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Pelerin
Teen Fiction"Bu anı ne zamandır beklediğimi bilemezsin" Hava dönerek gelen hançerin ucu Yağız'ı gösteriyordu. Sıkıca gözlerini kapattı artık kaçış yoktu. Ama hiçbir şey hissetmedi ölüm bu muydu? Gözlerini ona dokunan ve sıcacık hissettiren bir çift el ve bir o...