פרולוג

4K 97 13
                                    


לכל הבנות שהרגישו שהן צריכות להסתיר את הצד האפל שלהן .
לכל הבנות שמרגישות שהן לא אופציה שנייה שלישית או רביעית או שהן לא אופציה בכלל .




פרולוג(לפני שלוש שנים)
אני לא מאוהבת בו אני שונאת אותו לחשתי לעצמי לפני שבאתי לצאת לכיוון היום הראשון של כיתה יא
הוא תמיד היה שם ניקולס בראייר , תמיד מחכה בצללים , כל המורים שונאים אותו אבל אסור להם להראות את זה כי אבא שלו הוא הפאקינג מנהלים של השטח בית ספר.
תמיד שנאתי אותו , לא אהבתי אותו, ובטח שלא גיליתי אל ניקולס בראייר תשוקה, הוא היה חתיך ורוב הבנות יעידו על זה, אבל אני לא אחת מהן.
אני שונאת אותו שונאת שונאת שונאת שונאת.
אבל לפעמים הרגשתי כמיהה אליו , הרגשתי אותו את העיניים שלו עליי , לרגעים קטנים הייתי בטוחה שאני החולשה הקטנה שלו . אבל לא.
גדלתי עם ניקולס בראייר בגלל שאחי רייז שגדול ממני בארבע שנים הוא החבר הכי טוב שלו ,
אבל בזמן שאני גדלתי בשביל האור ,
הוא הלך בשביל הלילה.
ולפני שהספקתי למצמץ גם רייז נהייה כזה, והתייחס אלי מגעיל.
רייז צעקתי אליו כדאי שיוכל לשמוע , איפה הפאקינג תחתונים שלי ?
יצאתי מהמקלחת מכסה את עצמי כמו שמלה עם המגבת ושיערי הרטוב היה עטוף במגבת .
היי רייז , פתחתי את הדלת בלי לדפוק וראיתי את התחת המחוטב של ניקולס,
ניקולס אמרתי והשארתי את הדלת פתוחה , ממתי אתה מזדיין עם אח שלי ?
הוא התעלם מהשאלה
הוא הסתכל אליי עם העיניים השחורות כמו הלילה שלו ושיערו השחור שירד קצת על המצח שלו שבחלמות הכי סודיים שלי אני נוגעת בו בלי הפסקה.

ניקולס אמרתי ,
מה את רוצה סאמר?
איפה רייז שאלתי בזמן שראיתי אותו מעלה את התחתונים אליו .
את בטוחה שאת רוצה לדעת ? הןא שאל .
נו ניקולס.
הוא מזיין את ג׳נה בחדר שלך.
מה? למה פאקינג בחדר שלי .
כי אני הייתי צריך להתלבש, הוא אמר.
וואו אז לא יכולת להיכנס לשירותים או ללכת לחדר שלי לפאקינג שתי שניות בשביל להעלות את התחתונים שלך?
לא .
אההה צרחתי
רייז דפקתי בדלת ונדביר היחידי ששמעתי היו קפיצים של המיטה שלי.
רייז אני פאקינג נשבעת אם לא תוציא את הזונה שלך מהחדר שלי , לא אתה יודע מה שהזונה שלך תצא מהחדר שלי אתה נשאר שם ופאקינג מנקה את הזרע שלך אתה שומע ?.
אני נכנסת . פתחתי את הדלת והתכוננתי למראות רעים , אבל הדבר היחידי שראיתי זה היה שמישהו הדליק פורנו במחשב.
ניקולס צרחתי , ההורים שלי לא היו בבית אז אפשרתי לעצמי האמיתית לצאת . ניקולס בראייר אתה ילד מת .
הלכתי לחדר של רייז התקדמתי אליו ,
ולפני שהספקתי להוציא משהו מהפה הוא אמר , מה תעשי נסיכה?
את תלכי לבכות לאח שלך?
הוא גם ככה לא כאן נכון?
הוא יאמין לי לא לך נכון ילדה קטנה?
נשארתי שם בוהה בו כיאלו אני ילדה בת שלוש שמנסה להבין מה הוא אומר.
ניסית להסתכל על עיניו ולהבין מה קורה שם להיכנס לתוכו ולהרוס אותו אבל יש לי הרגשה שאם רק ינסה הוא יעשה את זה לי.
הלכתי בחזרה לחדר והתלבשתי ובאותו יום החלטתי שאני בחיים לא יתאהב שוב בניקולס ברייאר.

היי מה אומרים אהבתם ? להמשיך ?
יש לי עמוד בטיקטוק -עצוד להכל (כן עם צ)
ויש שם חלקים של המשך הסיפור אם אתם מתעניינים /ת

לאלף אותך Where stories live. Discover now