פרק 2

1.9K 61 9
                                    

חזרתי הביתה שפוכה מהיום ולא רק ברמה הנפשית הייתי כולי רטובה ישר אחרי שיצאתי מניקולס התחילה סערה , והייתי חייבת לטפל בכמה עיניינים אז הסתובבתי בגשם זלעפות רק עם גופיה וג׳ינס קצר .

שמעתי קולות של קפיצים והבנתי שאבא הביא זונה הביתה , הוא התחיל להרביץ לי לפני שנתיים אבל לפני שנה אחרי רייז ואמא מתו הייתי יותר חזקה , והוא הפסיק . אבל זה לא אומר שאהבתי אותו , אני גם די בטוחה שהוא היה אחראי למוות שלהם אבל זה רק תחושה וזה לא משהו שמתבססים אליו בעיקר בעולם שלי העולם התחתון .
הלכתי למקלחת והרגשתי את המים הקרים צורבים אותי .
אמנם רוב האנשים אוהבים מקלחות חמות אבל אני אוהבת את המגע הקר שמעורר את כל הגוף שלי באנדרנלין ולאט לאט הופך למגע שהגוף שלי אוהב.

יצאתי מהמקלחת ועדיין שמעתי את הקפיצים זה היה בית קטן ובבית קטן אפשר לשמוע הכול .
היה לנו שלושה חדרים וסלון עם מדבח ושתי שירותים .
בתכלס סבבה .
אבל כשאתה מנסה לעשות משהו בשקט תמיד הכל מתגלה כי אתה במקום קטן ודחוס, ושאתה מרגיש שאין לך איך לנשום אז אתה מוציא הכל כדי שיהיה לך עוד אויר זה למה יש לי קלסטרופביה ממקומות קטנים וסגורים .

הלכתי לחדר והתלבשתי , לבשתי שמלת מיני שחורה כי עכשיו היה זמן לעסקים .
לבשתי מעל ז׳קט עור והשיער שלי היה תפוס בקוקו גבוה מתוח אפילו בלי שיערה אחת שזזה ממקומה, התחלתי לשים את האודם האדום שלי מאמא , אהבתי אותו הוא היה של דיור והיא חסכה הרבה כסף בשבילו .
לא לקחתי תיק כי אני יודעת שזה מסוכן במקומות האלה ושמה כל שנייה יכולים לחטוף לך את התיק ולקחת את כל המידע אלייך , למדתי את זה על בשרי אבל עכשיו אני חזקה יותר ואני יודעת איך זה עובד במקומות כאלה.
הלכתי למועדון של המאפייה של רומא , הייתי צריכה כסף ותמיד המקורות שלי משם יותר אמינים .
הלכתי לשם ולא הייתה שם אישה אחת אמנם היו זונות ואת זה היה בהרבה אבל אישה אחת שמכבדת את עצמה ולובשת משהו שיכבד את עצמה ולא יחסוף לבנים סוטים את הגוף שלה , אפילו לא אחת .
הלכתי לכיוון השולחן שאני בדרך כלל בו והתחלתי לדבר עם רואן , הוא היה ערמומי וידעתי את זה , לא סיפרתי לו את הדברים החשובים וגם הוא לא לי , זו הייתה חברות מוזרה כזאת , אני לא יודעת אם הייתי קוראת לה חברות בכלל ,
ראיתי אותם מעשנים ושאפתי את האוויר לראותיי הייתי רגילה לזה מאמא ואבא שתמיד עישנו באוטו שנסענו למקומות .
זה היה כמו צריבה אבל עם הזמן התרגלתי אליה והיא התחילה להיות נעימה עם הזמן , כיאלו הגוף שלי יודע שהוא יקבל את הצריבות הזאת והוא מתכונן אליה.

התחלנו להמר , בהתחלה רואן ניצח ולקח אלף שקל מהכיס שלי . ומהכיס של כל אחד מהאחרים .
התחלתי להמר במספרים גבוהים יותר הייתי צריכה את הכסף , שמתי 20,000 וכולם שמו כמוני .
והתחלנו במשחק , אס אס ומלכה אמר מי שלידי ,
הוא היא האחרון לפני הוא חייך כמו חתול שקיבל את השמנת המתוקה שלו אבל הוא לא ידע , אף אחד מהם לא ציפה לזה שלי יהיה אס אס ועוד פעם אס .
פאק אמר הזה עם השמנת המתוקה , כולם התחילו לצחוק כולל רואן ואני לקחתי את הכסף והעברתי אותו למקום שלי מתחת לברים היה לי שם מישהו שמשגיח לי על הכסף , אבל לצערי הוא לא הצליח לקבל פקודה מנשים אז אמרתי לו שאני שליחה של ראים והוא ישר הסכים ולקח את הכסף והחביא , בדיוק כפי שרציתי , שיחשוב שהכול אצלו , הוא לא יודע שבסופו של דבר הכל אצלי .

לאלף אותך Where stories live. Discover now