פרק 11 ( האויב הכי גדול שלי זאת אני)

1.2K 39 17
                                    

סאמר-
תוכן מיני⚠️

הוא טרף את פניי בצורה שלא יכולתי לזוז ממקומי והוא גם לא נתן לי לעשות כלום , הוא רק סיפק לי את צרכיי ולא אהבתי את זה . הרחקתי אותו ממני והוא התיישב , התיישבתי מעל הזין שלו והתחלתי להתכחך בו . למרות שהוא עדיין היה עם בוקסר ואני עם מכנסיים זה היה כל כך טןב . לאט לאט השיער שלי התחיל להיתפזר כי הוא היה אסוף בגולגול מרושל .
״פאק״ גנחתי ולא הבנתי איך הדבר היחידי שניקולס עושה זה להסתכל אליי ולחייך .
הוא הפסיק ששם לב שהפסקתי הוא החזיק את מותניי והשכיב אותי על המיטה שהוא מעליי , הוא שלט בי ברגע הזה , ואהבתי את זה הלשונות שלנו התחילו קרב ששתינו לא הפסקנו לגנוח אחד אחרי השני . ״פאק סאמר״ הוא גנח בפעם החמישית ״ניקולס״ גנחתי בפעם העשירית
הוא התחיל לקרוע לי את החולצה אבל לא היה לי אכפת .
״שלום מתוקים של אבא ״ הוא אמר שהוריד את החולצה שלי וראה שאין לי חזייה .
התחלתי לשים לב אליו על העבודה שהוא היה רק עם בוקסר . השרירים שלו , הכתפיים שלו כל כך גדולות והחזה שלו , והקעקועים על זרוע ימין .

התחלתי ללקק את כל הבטן שלו , בטן זאת לא מילה מספיק טובה בשביל העבודת פער הזאת שלא ידעתי שהגוף שלי יכול להגיב אליה ככה.
נגסתי בו והוא לא התלונן.
הוא עצר אותי והתחיל למצוץ את הצוואר שלי כל כך חזק בצורה מפתה . ״זונה קטנה שלי את כל כך טובה בעבודה שלך ״ בדרך כלל הייתי נרטעת ממילים כאלה אבל ידעתי שהם לא בקטע של להחפיץ אותי .
הוא ירד ללמטה עם נשיקותיו .
הוא התחיל למצוץ מהשד הימני שלי בזמן ששיחק עם הפטמה הזקורה שלי בצד שמאל ואז הוא החליף בניהם והתחיל למצוץ את השד השמאלי שלי ושיחק עם השד הימיני שלי .

הוא התחיל לרדת למטה והוריד לי את המכנסיים שלי , הוא הוריד אותם ואז קרע את התחתונים שלי , הוא התחיל לקדם את הפנים שלו לכוס שלי והתחיל להסניף את הריח שלהם בזמן שאני רק נהייתי יותר רטובה מהקרבה שלו לשם .
״הריח האהוב אליי״ הוא אמר והסניף את הריח של הכוס שלי .
הוא קירב את הפה שלו יותר הוציא את הלשון שלו , הוא דחף אותה לבפנים והתחיל להיכנס לבפנים יותר ויותר , הוא לא הפסיק להזיז את הלשון הקסומה שלו בתוכי , והתחלתי להזיז את האגן שלי איתו ״ילדה טובה ״ הוא אמר בזמן שהתחלתי לזוז עם הלשון שלו , ובאמצע הוא דחף את שצי אצבעותיו בבת אחת לתוכי ״פאק ניקולס״ גנחתי וצרחתי. ״כל כך הדוקה , אני מופתע שאת לא בתולה שאת ככה הדוקה״
״ניקולס עשיתי את זה רק פעם אחת ״
״איך קוראים לו ?״
״למה אצה צריך את השם שלו?״
״כדאי להוסיף אותו לרשימת אננשים שאני צריך להרוג השבוע ״.
״ניקולס״
״תסתמי ילדונת האצבעות שלי לא סיימו לשחק איתך זונה״
הוא המשיך להזיז את האצבעות שלו במהירות ״אהאאאא״ גנחתי שגמרתי .
ניקולס הוציא את אצבעותיו והכניס את לשונו מה שגרם לעוד אורגזמה ממני להגיע .
״ניקולס אתה לא חייב לבלוע את זה״
הוא בלע ואמר ״אל תגידי לע מה לעשות סאמר״ ״אני רוצה לאכול את האורגזמה שלך אז זה מה שיקרה ״.

לאלף אותך Where stories live. Discover now