פרק 1

2.3K 80 23
                                    



פרק 1
לפני שש שנים
התקשרתי לאמא שלי בזמן שקראתי ספר חדש שקניתי היא לא ענתה אבא שלי נכנס לחדר ואמר לי להתארגן ושאנחנו הולכים
הקשבתי כמו הילדה הטובה שאני שרק רוצה לזכות בקצת תשומת לב מאבא שלה .
ירדתי למטה ונכנסנו לאוטו הגענו לאיזשהו מקום לא מוכר לי
נכנסתי וראיתי גברים בכל מקום , וראיתי במות קטנות מסביב להם , ובאמצע עמדה מישהי , חשפנית . היא הייתה עם חלקים שבקושי הסתירו את גופה והיא רקדה על עמוד מולם.
ראיתי את אבא שלי מרותק לריקודים רגע מותר לאבא לצפות בזה? זה אומר שהוא בוגד באמא?
הוא התקדם אליי והניח את ידו על גבי נרטעתי ממגעו
שאמא שלך תסיים לעבוד בשביל החרא הזה אני רוצה שאת תהיי כמוה , ואז תרקדי מולי בבית .
אבא אני-
תשתקי אני לא רוצה לשמוע אותך אני לא אבא שלך בכלל ,
מה אבל אב-
תסתמי
סתמתי .

הווה
פאק מה אני עושה .
פאק פאק פאק , מטומטמת שכמוך אם מה הסתבכת אמרתי לעצמי .
הלכתי אל ארים האיש שהעסיק אותי , הוא היה חלק מהמאפיה של דובאי . הוא תפס אותי בגרון ואמר לי זונה קטנה אם לא תחזירי לי את הסכום המזוין שאבא שלך אמר שיביא לי את מתה,
הנהנתי אליו והוא עזב אותי .
יש לך חודש .
אוקיי אמרתי ורצתי .
הייתי צריכה הכסף ולא ידעתי מאיפה להשיג אותו , רייז ואמא מתו.
ואבא מרביץ לי אם אני לא משיגה לי כסף .
בת 22 בלי שקל על התחת .
אבא שלי אלכוהליסט הוא אמנם מרביץ לי לפעמים אבל לא נשאר לי אף אחד וגם לא נתתי לאף אחד להשאר , אז אין לי איזה חברה הכי טובה לברוח אליה.

הייתי לבושה בג׳ינס וגופיה , סידרתי מחדש המייק-אפ על היד טישטתי אותו כדי שאף אחד לא יראה את הניסיון התאבדות שלי לפני חודש , זה התחיל להחלים אבל אני מכסה אותו בעיקר בשביל עצמי וחושבת שאם אני אתעלם מזה בסופו של דבר ההרגשה המעיקה שעושה לי ללכת להקיא את כולי נעלמת .

סידרתי את השיער הבלונדיני גוונים שלי הוא היה חלק ואהבתי אותו .
יש לי חודש להשיג 50,000,000 שקל ואני לא יודעת מאיפה אני פאקינג יביא את זה אבא שלי הלך והימר עוד פעם, ובאים ומאיימים עליי כי יודעים שאני ישיג להם את הכסף ובאמת עשיתי את זה עד עכשיו .
התעסקתי עם סוחרי סמים , של המאפייה הפאקינג של דובאי ולא הכרתי אף אחד שיכול לעזור לי .

אבל כן הכרתי מישהו מהמאפייה .
ניקולס .
לא את לא יכולה אוקיי פאק .
לקחתי את הג׳יפ הישן שלי הוא היה בצבע שחור ,
השגתי אותו בזמן שהשגתי כסף בהימורים .
לא רציתי להתעסק בזה יותר מידי אבל נכנסתי לזה ועכשיו טבעתי עמוק מידי בשביל לעלות למעלה.
נסעתי עד לבית שלו .
של ניקולס. האיש שליבי שנא .
חניתי בחוץ ונכנסתי לשער ראיתי כמות ענקית של שומרים והתעקשתי להיכנס אבל אף אחד לא נתן לי ,
אז פשוט התיישבתי מולם וחיכיתי חצי שעה עד שראיתי מישהו נכנס מהשער , הוא היה עם חליפה שחורה כמובן אבל בלי ג׳קט . היו לו משקפי שמש שהסתירו את עיניו החוטאות שבזכותם הצלחתי לגלות את כל הסודות שלו .
אבל עכשיו שהקלף המנצח הזה הלך הייתי חייבת לחשוב על רעיון אחר.
שיערו השחור שכיסה קצת את המצח שלו , הזיפים השחורים שהיו לו , עיניו שאני זוכרת שהן שחורות כמו הלילה הקודר .
ניקולס השם שלו יצא מפי בגניחה אז ישר באותו הזמן הצטערתי על זה שבכלל דיברתי .
סאמר , זאת את?
כן עניתי
למה את כאן ?
וואו בלי היי שלום התגעגעתי אלייך איך מאז רייז ואמא שלך .
אז אני מבין שאת צריכה משהו . בואי נדבר על זה למעלה.
שתי השומרים נתנו לי להיכנס והוצאתי להם לשון לפני שנכנסנו .
הבית היה ענק , מבחוץ ראיתי את גראנט רייאן ודין אחים שלו , וראיתי שם שלוש בנות כנראה הנשים שלהם.
עלינו במעלית בשתיקה מובכת .
הגענו למשרד שלו ואז הוא הוציא את הפנים האמיתיות והמכוערות שלו .
אז ילדה קטנה מה רצית ?
אהי לא ילדה קטנה עניתי. עברתי הרבה יותר דברים ממה שאתה חושב התקרבתי אליו והיינו שתי סנטימטרים אחד מהשני , מצד אחד תשוקה מצד שני שנאה , היה זמן קצר שאני וניקולס התחלנו להתמזמז בסתר אבל זה הסתיים עוד לפני שזה התחיל . הגוף שלי זוכר אותו איך הטעם שלו אבל הןא בטח הזדיין עם יותר בנות ממה שהייתי יכולה לספור .
סאמר , הוא חייך חיוך רצחני שמתאים לפנים שלו בצורה מושלמת , אבל העיניים שלו הן היו מעגלי שנאה של חושך .
מה את רוצה סאמר הוא אמר .
הרבה דברים אבל אני צריכה טובה ניק .
טובה? סאמר אני יכול להיות הרבה דברים אבל אחד שמחלק טובות לכל אחד בחינם זה אני לא . הוא אמר בזמן שהתחיל להעלות את שרווליו וחספו קעקועים שלא היו שם פעם .
אני צריכה חמישים מיליון שקל .

במה הסתבכת ילדה ?
הימורים .
עם מי?
אני לא ידעת איך הוא עושה את זה הןא פשוט מצליח להוציא כל דבר שהוא רוצה ממני , כיאלו המוח שלי נמס מולו , אבל אני בחיים לא יגיד או יראה לו את זה .
זה לא עניינך .
מנסה להיות מסתורית סאמר?
טוב ילדה איתי זה לא יעבוד .
תפסיק לקרוא לי ככה אמרתי והדגשתי את עצמי .
הוא התקרב אליי ויכולתי לשמוע את נשמותיו
ילדה אם את חושבת שאת בעמדה להגיד לי מה לעשות את טועה .
הסתכלתי אליו נו אז תביא לי את החמישם מיליון ?
למי ?
המאפייה של דובאי .
הוא הסתכל אליי ואמר הילדה הקטנה מסתבכת אה.
וחשבתי שאת ילדה טובה , כנראה טעיתי .

תסתום עניתי לו
הוא התחיל להתקדם עליי ואמר אני לא יביא לך את החמישים מיליון שלך .
אני יטפל בזה עם האיך קוראים לו?
ארים .
אז הסתבכת עם ארים .
הוא קצת מעצבן אבל לא בעיה להוריד אותו .
אבל יש מחיר
כמובן שיש מחיר .
סאמר אני צריך שתתחתני איתי .
לעשות מה?
אם את רוצה ביטחון לך ולאבא השיכור שלך הוא צחק הוא פאקינג צחק .
את תצטרכי להתחתן איתי .
מה יוצא לך מזה?, אין מצב שהוא סתם ככה יבקש ממני להתחתן איתו .
אני לא נהייה צעיר יותר , אני בן 26 ואני צריך להינשא לאישה מזוינת .
אז למה לא לאחת מנשות המאפייה המושמעות שיכולים להביא לך ?
כי כולן בנות ארבעים .
נולדתי בדור שגברים הם היותר שולטים בגנים של המשפחה,.
טבל זה לא מה שהמאפייה רוצה כמה שיותר גברים ?
ברור שכן סאמר אבל צריך גם נשים להינשא להם , ואני מעדיף לקחת ילדה מאשר קשישה ,
דבר ראשון אני לא ילדה , דבר שני בת 40 זה לא קשישה .
זה כן בשבילי הוא ענה.
וסאמר
הוא התקרב אליי בעדינות והזיז את שיערי מאחורי אוזני , ואמר משהו שמצד אחד עשה לי להקיא ומצד שני הצית את הפרפרים שממזמן לא פעלו .
אמנם הזדיינתי ואני יודעת מזה הרגשה של זיון טןב . אבל איתו זה אחרת זאת שנאה וזה קו מאוד דק בין שנאה לאהבה , והקו שלנו במאת האחוזים הולך לשנאה .
אז הוא לחש לאוזני אני רוצה ילדים יפים סאמר , ויש לי הרגשה שהשילוב שלנו יעשה ילדים מאוד יפים

אתה מגעיל אמרתי ודחפתי אותו ממני בעזרת שתי ידיי ,
אתה חי בסרט אם אתה חושב שאני יסכים לתוכנית המעוותת שלך ניקולס.
הוא לא ינצח לא בזה , הוא לא יקשור אותי אליו לנצח .

יצאתי מהדלת ושמעתי אותו אומר יש לך עד סוף השבוע .
הוא השתגע .
הוא יותר משוגע ממקודם

פליז תגיבו מה אתם חושבים כדאי שאני אדע אם להמשיך להעלות🙏💗

לאלף אותך Where stories live. Discover now