פרק 3 (חשבתי שזה כרית )

1.9K 64 10
                                    

הגעתי הבייתה ושמעתי צרחות , אבא צעקתי .
הכנסתי את המפתחות וראיתי את אבא שלי בלי ראש , אבא לא, הם הוציאו לו את הראש ושמו אותו בשקית , לא לא לא לא, צעקתי ברחבי הבית , אבא
הדמעות התחילו לצאת , טיפה אחר טיפה , טיפות בוגדניות , אני לא אמורה לבכות אף פעם , אני צריכה להישאר חזקה ואם אני אבכה אני יראה חולשה.
פאק פאק פאק.
כל הגוף שלו היה מלא בדקירות , פאק , אין לי מספיק כסף להלוויה מחורבנת , הלכתי לחדר כדאי להוריד את הבגדים ומצאתי פתק,
אם לא תחזירי את הכסף הפעם הבאה שזה יקרה זה יהיה לך .
פאק , אני יכולה לברוח , נכנסתי למקלחת והפעם השתמשתי במים חמים , רציתי לשטוף את עצמי מרגשות , מהחיים , המים החמים בערו על גופי והרגשתי טוב, הצריבה אני אהבתי אותה ,
אני אוהבת אותה.
יצאתי מהמקלחת ולבשתי מכנס פיג׳מה ארוך וגופיה.
ירדתי למטה ששמעתי רעש , לקחתי את האקדח שהיה לי מתחת למיטה , והתקדמתי ללמטה כמו עכבר בשקט בשקט.
באתי לירות וראיתי את ניקולס,
ניקולס מה לעזאזל אתה עושה פה?
עקבתי אחרייך ילדה, מה לעזעזל קורה פה?
ארים הרג את אבא שלי .
אה, הוא אמר , הדבר היחידי שאהבתי בניקולס זה שהוא היה אדיש כמוני , לא עשינו סצנה מדברים , ידענו להקשיב ואז מתי שצריך כמו נחש לתקוף .
התקדמתי אליו ובלי כוונה חיבקתי אותו , נאחזתי בו , למרות שלא רציתי .
הוא לא החזיר לי חיבוק בחזרה כיאלו במערכת שלו לא היה את הדבר הזה, הוא נשאר קפוא , אבל לא היה אכפת לי הייתי צריכה את המגע , הייתי צריכה לדעת שאני לא לבד בזה , שאני לא לבד בעולם שיש מישהו שדואג לי . אני יכולה לדאוג לעצמי לבד הכי טוב. אבל אין לי את המשאבים לגדול לבד.
מה את עושה שמעתי את הקול המשכר של ניקולס.
ניקי אני מחבקת אותך אוקיי לא חייב לעשות סצנה.
ניקי?
ניקי
אל תקראי לי בחיים שלך ניקי שמעת.
בסדר ניקי ,
הוא השתנה במאה שמונים מעלות ודחף אותי לעבר הקיר , את לא קוראת לי ניקי ילדה , שמעת ?
הנהנתי .
ניקולס תעזוב אותי דחפתי אותו והלכתי למטבח, התחלתי לנקות את כל הדם של אבא שלי , אבל הרגשות שאמורים להציף אותך אחריי מוות , אצלי הם פשוט לא קרו, רציתי להרגיש משהו , אבל לא יכולתי , כבר יותר מידי זמן אני רגילה לא להרגיש. שאני כבר רגילה.

הכנסתי את הגופה שלו לשקית בזמן שראיתי את ניקולס מולי עם הידיים בתוך הכיסים בוהה בי .
התעלמתי ממנו , הכנסתי את כל החלקים לשקית .
והתקשרתי לרואן שיבה לטפל בזה. יש לו מקום שהוא מחביא את כל הגופות שלו .
הוא הגיע וניקולס עדיין בהה בי בזמן שנישאן על הדלת , ניקולס תזוז , החלפתי לג׳ינס והייתי עם גופייה השיער שלי היה אסוף בקוקו מרושל , והייתי עם כפפות אליי והרחתי כמו גופה.
ניקולס תזוז .
ניקולס .
הוא לא זז .
ניקולס.
ניקולס.
מה ילדה?
אתה יכולה לזוז?
את יכולה להתחתן איתי ?
לא ניקולס.
אז אני לא זז.
ניקולס אני ידחוף אותך עם הגופה שיש לי ביד.
ניקולס.
הוא פאקינג לא זז.
התקשרתי לרואן ואמרתי לו שיבוא עד לבית וככה הוא עשה , דפקו בדלת וניקולס פתח ,
ניקולס שמעתי את רואן אומר.
רואן שמעתי את ניקולס אומר.
מה אתה עושה פה?
מה אתה עושה פה?
אני יענה במקומכם רואן פה כדאי לקחת את הגופה של אבא שלי
וניקולס פה בגלל שהוא סתם סטוקר שמנסה לגרום לי להתחתן איתו.
עכשיו רואן קח.
העברתי לו את השקית והוא כבר היה בדרכו החוצה.
ניקולס סגר את הדלת .
טוב סטוקר אני הולכת להתקלח אז תלך הביתה תישאר פאקינג לא משנה לי .

לאלף אותך Where stories live. Discover now