סאמר -
שבוע עבר מאז הפגישה שלי ושל דוק ועדיין לא מצאתי את הדרך לנסות לחבור לניק , אז החלטתי שאני ינסה לשחזר את מה שעשינו פעם .
שהיה לנו את הרומן המוזר הזה בנינו היינו לוקחים מחצלת שוכבים עליה ומסתכלים על הכוכבים , כל אחד עם המחשבות שלו , הבעיות שלו, אבל האופוריה של הרגע ביחד.השעה הייתה כבר תשע והוא בדרך כלל נכנס דרך השערים השעה הזאת , הוא התחיל לעבוד עד שעות מאוחרות מפני שלא היה לו לאן לחזור אבל אולי אני ינסה . אולי זה יעבוד .
אמרתי לברייאן שישלח אותו לכאן ובנתיים חיכיתי , מנסה להיזכר בכל ההבדלים בניהם .
״ניקולס ״ אמרתי שהתחלתי לראות צל של מישהו
״סאמר״
״למה אתה רחוק ?״
״את רוצה שאני יענה לשאלה הטיפשית הזאת ?״
״לא אני יענה״
התקדמתי אליו לתוך החושך וחיבקתי אותו , חיבקתי את גופו וגופי שהרגיש את החום התחממם תוך שניות ורטיבות קטנה התחילה להיבצר באיבר שלי .
״אני מנסה ניקולס ״
״אני יודע ״ הוא ענה
״אני מצטערת ״
״אני יודע״
״ניקולס ״
״מה?״
״אני ״ אוהבת אותך שתי המילים עמדו על קצה לשוני שבמקום יצא ״ רוצה לשחזר קטע יפה? ״
״מה זה סאמר?״״אתה לא זוכר שהיינו שוכבים על המחצלת רק שנינו . ״
״אני זוכר ״
״אז קדימה בוא נעשה את זה עוד פעם ״
נשכבתי עדיין קצת מרוחקת ממנו ,
הוא נשכב גם במרחק קטן ממני .גופי רצה אותו והרגשתי את זה בכל עצמותיי אבל המחשבה חשבה אחרת , ועוד פעם נקלעתי למלחמה בין הראש לגוף שלי .
הפעם רציתי שהמחשבה והגוף שלי ישתקו ויתנו ללב להחליט אבל הוא כבוי יותר מידי זמן שאני לא יכולה להפעיל אותו מתי שאני רוצה .
״סאמר?״
והנה הרגשתי אותו בתוך שנייה קופץ כיאלו לא נשבר לרסיסים , רק מהקול המשכר והחוטא שלו, הלב השבור שלי מחבר את עצמו וזה הלב הכי דפוק שיש .
״מה?״״את רוצה ללכת מחר לסרט?״
״לסרט ?״
״כן ״
״לא חשבתי שאי פעם תציא לי לצאת לדייט ״
״אני לא , את כבר שלי זאת פגישה רומנטית בין שתי אנשים נשואים דייט אומר שאני מנסה להשיג את הלב שלך ״
״ואתה לא מנסה?״
״שנינו יודעים שהלב שלך הוא שלי ״
״ניקולס ״
״כן ילדונת?״
״אני אשמח לצאת איתך לדייט ״
״לא דייט״ הוא אמר בקול עצבני
״אני אשמח לצאת איתך לפגישה למרות שאני כבר שלך בסדר ?״
״בסדר״ הוא אמר והמשכנו להסתכל על הכוכבים .אחרי שעה הסתכלנו על הכוכבים הרגשתי עייפה ומשם אני כבר נרדמתי
ניקולס-
היא לא מפסיקה להתרחק ממני , כבר חודשיים שאישתי לא ישנה במיטה שלה וישנה במיטה זרה בחדר זר ואני שונא את זה , ניסיתי להזדיין עם בנות אחרות אבל בכל פעם שניסיתי קפץ לראשי החיוך המטןפש שלה שרציתי להוריד אותו מפניה התמימות שהיא מנסה להראות לכולם שהיא , אבל אני יודע את האמת , כל מי שגר בבית הזה יודע את האמת. שסאמר היא פאקינג דפוקה .
YOU ARE READING
לאלף אותך
Storie d'amoreסאמר רוז- סאמר רוז ידועה בעסקי ההימורים במאפייה , מה קורה שהיא מתעסקת עם חוב והיחיד שיכול לעזור לה זה מישהו מעברה מישהו שליבה תמיד ישנא , מישהו ששבר את ליבה ולא חזר לתקן אותו. והוא במקרה גם הקאפו של ניו יורק . סאמר פונה עליו והוא מסכים לכסות את ה...