Zbyt bardzo przykładamy nadzieję w poszukiwaniu prawdziwych i niepowtarzalnych relacji, kwestie szukania miłości są nam znane. Robimy to wszędzie począwszy od grindera, tindera i innych aplikacji, ale czy na pewno szukamy miłości?
- Czy po prostu zaspokojenia swoich potrzeb docenienia się? A może to brak atencji?Aplikacja grinder jest opisana jako aplikacja dla gejów i randek, ale za każdym razem jest to wielka niepewność począwszy od propozycji starych, zboczonych, niezaspokojonych gejów szukających twinków do wspólnej zabawy pragnących zaspokoić swoje potrzeby. Wiele młodych osób idzie jak na rzeź nie patrząc na swoje sumienie, oraz ciało tym bardziej psychikę jak będą się czuć, gdy spotkają się z taką osobą i jak opuszczą jej dom. Można to opisać jako czepianie się, wchodzenie komuś do łóżka nałożenie własnych upodobań, lub zabranie tego innym. Ale ja myślę, że nie mógłbym spojrzeć własnym rodzicom w twarz i czuć obrzydzenie jeśli zostałbym psychicznie wykorzystany przez starszą osobę i sądzę, że niemoralne jest spotykanie się z takimi osobami. Wiele osób czuje się z tym dobrze, ale są też tacy co czują się okropnie. Wracając do kwestii miłości na aplikacjach randkowych, czy zastanawialiście się do czego one tak naprawdę służą? To nie są aplikacje gdzie znajdziesz księcia z bajki, pięknego geja w którym się zakochasz i stworzysz długi nieprzemijający związek. To aplikacje służące do zaspokojenia swoich potrzeb seksualnych, szukania naiwnych ludzi. Człowiek który potrzebuje atencji i zainteresowania się poprzez inną osobę znajdzie każdy ślepy sposób żeby się na to zgodzić.
Według mnie społeczeństwo LGBT jest w 70% bardzo seksualne, bardziej pobudliwe, niedoświadczone. Uważam, że w szkołach powinny powstać lekcje typu wdż na temat życia społecznego środowiska LGBT, aby takie osoby mogły od podstaw nauczyć się jak kochać drugą osobę, jakim przykładem iść żeby nie ranić, a inspirować i kochać. Poznałem w życiu bardzo wiele osób homoseksualnych, również przebywałem w różnych środowiskach, w środowisku homoseksualnym, gdy pytałem co jest dla ciebie najważniejsze odpowiedzi były różne, ale najczęściej było to posiadać miłość czyli czegoś doświadczyć, a w środowiskach osób heteroseksualnych było to, coś osiągnąć. Według moich myśli powinniśmy jasno wyznaczyć sobie cel czego szukamy i co chcemy osiągnąć. Jeśli ktoś szuka miłości a jednak za tym kryje się twarz osoby bardzo zranionej szukającej wszystkiego żeby zaspokoić swoje potrzeby to niech nie mówi, że szuka miłości, a szuka rozwiązań do bycia szczęśliwym, niech usunie te wszystkie aplikacje, które nie przynoszą miłości, a przynoszą seks, wykorzystanie, naiwność tym bardziej rozczarowanie.
Osoby LGBT są bardzo wrażliwe, są też bardzo bojowe w zachowaniu do różnych sytuacji, często postulaty z którymi wychodzi się na ulicę nie są tymi z którymi żyjemy i odnosimy się na co dzień. Jestem fanem zdrowego szukania miłości jak i seksu poprzez poznawanie osób na żywo zwykłym podejściem do przypadkowej osoby w której wyczuwamy cząstkę nas, wtedy widzimy emocje, zachowanie i różnice, które są pomiędzy. Jest to dosyć bardzo wstydliwe, ale trzeba uznać to jako cel. Kiedyś nie było internetu a małżeństwa homoseksualne sięgają wielu kilkunastu lat. Praktykuję zasadę podchodzenia do ludzi i zazwyczaj ludzie zostawali dłużej niż te przez internet.
Musisz uwierzyć w swoje możliwości, kochaj się a uwierzysz, że możesz wyjść tak dumnie jak na paradzie i poznać jakąś osobę! Nie szukaj seksu, chłopaka czy też dziewczyny przez aplikacje bo możesz zostać skrzywdzony bardziej niż na żywo.
CZYTASZ
Uwagi i Kwestie Homoseksualizmu
Teen FictionTa opowieść nie ma być atakiem, ani żadną manipulacją. Opowiadam jako młoda osoba homoseksualna co widzę w tym środowisku, jakie ma wady i zalety, co jeszcze jest potrzebne, aby było lepiej. Powierzam tą opowieść moim przemyśleniom i doświadczeniom.