Osoby homoseksualne są bardzo wyczulone na wszelkiego rodzaju komentarze, opinie, czy też tezy osób hetero normatywnych. Częste błędy to zły przekaz w zrozumieniu, brak akceptacji, lub nie pogodzenie się z jakąś opinią, osoby homoseksualne reagują wysoko rozwiniętą agresją emocjonalną, stawiają swoje przekonanie ponad swoją nadwrażliwość.
Wiele osób uważa, że osoby homoseksualne posiadają zaburzenie co do swojej orientacji, psychologicznie jest to niemożliwe, żeby to wyleczyć bo nie da się wyleczyć moim zdaniem tego, np. do czego przywykliśmy. Ja osobiście uważam, że mamy jakieś zaburzenie własnego poczucia bezpieczeństwa i swobody, brak odwagi, brakuje nam patrzenia na świat bardziej otwarcie przyjmując każdą trudność i traktować to jako wyzwanie.
Seks wśród naszego społeczeństwa jest czymś bardzo częstym i zbyt powtarzalnym, czuję ogromną nienawiść do osób, które żyją tylko przyjemnością, grają na emocjach, a najczęstszym działaniem takich osób jest ograniczenie czyjejś swobody zabranie komfortu i zdrowych uczuć których sami nie mają, traktują młodych gejów jako zabawki, które kiedyś zużyją swoją baterię, dlaczego nadużycie ma być nad a nie pod?
Należy bezpiecznie przyglądać się wszystkim relacją do jakiego celu zmierzają, nie należy uciekać od osób zbyt pobudliwych, nachalnych. Należy zwalczać poprzez rozmowę i znaki, że coś jest nie tak. W moim życiu miałem kolegę hetero z którym miałem wychodzić na siłownię, ćwiczyć i dbać o siebie, relacja wyglądała normalnie bardziej hetero normatywnie bo różniliśmy się pod wieloma względami, ale po kilku miesiącach ta osoba stała się fanatykiem religijnym ze skłonnościami homoseksualnymi, co musiało poskutkować zakończeniem tej relacji, bo cel był znacznie inny.
Moim zdaniem mężczyźni są bardzo nadpobudliwi seksualnie, a jeśli jakiś mężczyzna połączy się z drugim mężczyzną tej samej orientacji powstanie coś na zasadzie wspólnego dążenia do czegoś co miałoby wspólne niezdrowe korzyści, dlatego mam trudności w poznawaniu nowych osób tej samej płci, bo moje myśli są zupełnie w innym świecie, bardzo dużo rozmyśleń i strachu pojawia się w mojej głowie, jako gej również wybrałbym lekarza kobietę, niż mężczyznę bo czuję obawę przed tą płcią.
Wielu gejów spowodowało we mnie dyskomfort, patrzenie na świat z żalem, takim ogromnym brudem i brakiem ufności.
Wstydzimy się naszej orientacji -
Zastanówmy się czy jest nam dobrze, że nasze codzienne życie to wielka obawa przed odmiennością jaką stanowimy w naszym kraju. Czy obawiamy się tego, że ktoś nas wykorzysta poznając jakąś osobę? Myślę, że nie. Ale już większą obawę mamy, że ludzie nas nie zaakceptują.
Dlaczego krzywdząc psychicznie ludzi dla własnej wygody nie zastanawiamy się nad tym co robimy, co ta osoba czuje? - bo nie obchodzą nas ludzkie emocje, staliśmy się tacy obojętni.
Dlaczego nie jest nam wstyd, że kryjąc się za tolerancją pozwalamy na jej brak? Czy to ma być tolerancja wedle przez nas uznana? Czy w końcu dojdzie do segregowania rzeczy które są okej, a tych złych liczyć nie będziemy?
Nie twórzmy tolerancji której przestrzegać nie będziemy, nie twórzmy haseł do których nie mamy żadnego pojęcia i rozwagi. Nie bądźmy tacy naiwni, jeśli ktoś się wam podoba podchodźcie z rozwagą i charyzmą, a nie z żądaniami, że na coś liczymy.Temat aplikacji randkowych -
Jeśli szukacie żeby tylko spełnić się seksualnie, nie nazywajcie się gejami a zboczeńcami. Poznawanie ludzi przez internet jest bardzo znacząco inne, niż na żywo. Osoby które szukają miłości i zainteresowania się kimś, usuńcie takie aplikacje, nie wniosą do waszego życia nic jak taki prosty napalony zboczeniec liczący tylko na jedno.
Zapoznanie z osobą homoseksualna
- gdy już się poznaję z jakąś osobą zawsze patrzę na każdy krok i analizuję każde wypowiedziane słowo, często posiadam dywersyjne myślenie. Uważam co ta osoba chce osiągnąć i jak jej pomóc, lub odmówić. Czasami należy odmówić jakiejś osobie i nie spełnić jej nadpobudliwych życzeń kończąc znajomość i to jest zdecydowanie lepsze, niż niszcząć samego siebie.Geje powinni nauczyć się mówić "nie" i "tak", przestać być marionetką, nie dać sobie śmiać się łatwo w twarz i łatwo rozwiązywać konflikty.
Powinniśmy bardzo rozmyślać ludzi z którymi się spotykamy i tworzymy jakieś relacje.
CZYTASZ
Uwagi i Kwestie Homoseksualizmu
Ficção AdolescenteTa opowieść nie ma być atakiem, ani żadną manipulacją. Opowiadam jako młoda osoba homoseksualna co widzę w tym środowisku, jakie ma wady i zalety, co jeszcze jest potrzebne, aby było lepiej. Powierzam tą opowieść moim przemyśleniom i doświadczeniom.