Myślę, że bycie gejem jest czymś bardzo wstydliwym i niełatwym dla wielu osób homoseksualnych, nie mamy łatwych i racjonalnych podejść do wielu spraw. Np. W szukaniu miłości sięgamy do różnych sposobów często te sposoby są nieuczciwe, często są to przekonania, że nam się coś należy, widząc ładnego geja wyciągamy tezę, że skoro jesteśmy tacy sami możemy go zdobyć w łatwy sposób i połączyć zainteresowania, jest to bardzo błądzące. Będąc gejem to wybór wielu sposobów na cel naszego życia a najczęstsze to: nieuczciwość, gra na emocjach, życie seksualne, zdanie ponad innych, brak odpowiedniego podejścia do krytyki, lub stawianie się wyżej nad innymi. Myślę, że to najczęstsze zagadnienia, które udało mi się zobaczyć.
Podejście osoby nastoletnio- homoseksualnej do miłości jest bardzo przykre, rozwinę swoją tezę;
Mam na myśli nastoletnie związki, nie są do końca przemyślane, nie sugerujemy się zainteresowaniami, wspólnymi ambicjami, które pomogą nam w rozwijaniu się, lecz większą uwagę skupiamy się na myśleniu o danej chwili nie patrząc w przyszłość, mam wrażenie, że nastoletnie związki osób homoseksualnych to nieprzemijające przez wiele miesięcy, a nawet lat zauroczenie na chwilę których doświadczyliśmy z tą osobą. Gdy przychodzi rozstanie częste odpowiedzi na pytanie, dlaczego to koniec? - jest to brak powagi, uczciwości, a przede wszystkim dojrzałości.Wiele osób wchodzących w związek nie zdaje sobie sprawy, że będzie moment w którym ta bajka się skończy a najczęściej w każdej bajce coś, lub ktoś umiera. Bardzo Cię proszę, stawiaj się w związku, lub jakiejkolwiek relacji na pierwszym miejscu, gdy nadchodzi rozstanie nie czuj nienawiści do tej osoby. Poczuj, że to mogło się skończyć i się skończyło.
Myślę, że osobom homoseksualnym brakuje odwagi do zmierzenia się ze światem mniej kolorowym z taką prawdziwą rzeczywistością, nikogo nie obchodzi jakiej jesteś orientacji, co teraz przeżywasz i z czym się zmagasz. Trzeba podjąć się jakiejś zmiany i racjonalnego podejścia do wielu kwestii naszego życia. Będąc odważnym zbudujemy poczucie własnego bezpieczeństwa, zbudujemy piękną aurę naszej psychiki i łatwiejsze podejmowanie się zadań każdego dnia, nie wolno być bojowo nastawionym człowiekiem jeśli ktoś się z nami nie zgadza, lub nas nie akceptuje, nie wolno go również niszczyć w żaden sposób, ośmieszać czy też gnębić czego ja doświadczyłem przez ostatnie dwa lata przez osoby homoseksualne. Jeszcze nigdy nie byłem gnębiony bardziej niż przez żal, zazdrość.
W nas nie ma już miłości -
Uważam, że relacje przez internet bardzo zniszczyły ludzi szukających miłości, miłość przerodziła się w zamknięty świat erotyki, zabaw, niszczenia, opluwania dookoła. Pokochaliśmy to bardziej, niż brak tej miłości której, gdy jeszcze jej nie znaliśmy pozwalała nam stanowić niezależność i dbanie o samego siebie, spełnianie marzeń z łatwiejszym sposobem. Większą uwagę poświęcamy ciału niż inspiracją u drugiego człowieka. Gdyby ktoś nas nauczył kochać i co stawiać na pierwszym miejscu, byłoby nam łatwiej.
Nasze emocje zamarzły
Emocje których doświadczyliśmy spowodowały w nas brak odwagi do walki o samego siebie, a zdeterminowały do wielkiej nieuczciwości w relacjach z innymi ludźmi. Powinniśmy szukać nowych rozwiązań, stawania się coraz lepszymi i dbać o ludzi, a nie pokazywać im te zamarznięte serce.
Mówię tu emocjach miłości, pozostawienia samemu sobie.Jak rozpoznać osobę bardzo pomyślną seksualnie?
Gdy, ktoś na pierwszym spotkaniu zacznie schodzić na tematy seksualne spowoduje to odkrycie w was najgłębszych cech, które myślę powinniście zakrywać, żeby ktoś mógł to w was odkrywać na przestrzeni kolejnych spotkań. Kogo i po co ma interesować jaką pozycję preferujesz?
Uciekaj od osób ciekawych seksu, będąc gejem nie jesteś zabawką którą można użyć, jesteś normalnym człowiekiem jak wszyscy. Najczęściej podczas pierwszego spotkania wybierzesz cel tej relacji do czego ma dążyć i w małym procencie poznasz tę osobę.Chcę żeby homoseksualizm w Polsce był czymś normalnym, ale nigdy się to nie wydarzy dopóki nie stworzymy normalności w naszej społeczności, geje dla których na pierwszym miejscu wyżycie się i seks w głowie nie powinni nazywać się gejami, a zboczeńcami. Powinno być więcej osób homoseksualnych bardziej opiekuńczych. W tej społeczności powinno być więcej uczciwości i szczerości. Jeśli w Polsce partia polityczna kreuje społeczność LGBT a nie ruchy społeczne i sama inicjatywa ludzi to jest coś nie tak. Politycy powinni być politykami, a geje ludźmi. Będąc gejem chcę sam radzić sobie z trudnościami a nie chronić partię, lub ludzi którzy chcą przez to coś uzyskać. Nic w życiu nie jest za darmo, wszystko ma swoją cenę. To jeden aspekt dlaczego nie chodzę w marszu równości który ma barwy oznak politycznych.
Kochajcie się!
CZYTASZ
Uwagi i Kwestie Homoseksualizmu
Teen FictionTa opowieść nie ma być atakiem, ani żadną manipulacją. Opowiadam jako młoda osoba homoseksualna co widzę w tym środowisku, jakie ma wady i zalety, co jeszcze jest potrzebne, aby było lepiej. Powierzam tą opowieść moim przemyśleniom i doświadczeniom.