V obudziła się koło północy. W pokoju Uzi nie było dosyć ciemno, gdyż centralnie przez okno wpadało światło księżyca. V wstała, pozostawiając Uzi i wyszła z jej domu. Skierowała się do landing poda, gdzie wszyscy spali (zwłaszcza M, która dosłownie leżała rozwalona na całym łóżku i mówiła coś przez sen). V weszła do swojego pokoju i położyła się na łóżku. Po chwili wstała i poszła do pokoju J, gdyż u niej wisiało lustro, w którym mogła się obejrzeć. V nie wiedziała czy to złudzenie, czy to faktycznie sprawka errora⁷⁰⁷ ale zdawało jej się, że wokół niej powstała niebiesko-czerwona poświata. Popatrzyła na swoją rękę odrywając wzrok od lustra i widziała ją normalnie. Nagle, ręka, jakby dostała glitcha, zaświeciła się na niebiesko, potem na czerwono i faktycznie, lekko się zglitchowała. Po sekundzie wszystko ustało.
- Lepiej poczytam więcej o tym errorze 707 - pomyślała V.
I jak pomyślała, tak też zrobiła. Wróciła do laboratorium i zaczęła je przeszukiwać. Po kilkunastu minutach znalazła półkę z 10 tomami na temat każdego z errorów. Od errora¹⁰¹ aż do errora¹¹⁰. Sięgnęła po tom 7, poświęcony errorowi⁷⁰⁷. Było tam wszystko — od przyczyn powstania errora aż do skutków jego długiego przebywania.
Fragment książki
Error⁷⁰⁷ jest przez dłuższy okres czasu nieszkodliwy. Error⁷⁰⁷ to rodzaj takiego "pasożyta", który powoli będzie zawładniał ciałem, do którego przenika. Jest on w postaci światła, które "zwabia" ofiarę aby móc do niej przeniknąć i powoli "żywić się" jej cząsteczkami, które powodują, że ofiara staje się niewidoczna i niesłyszalna dla innych, przez co trudniej pozbyć się jej z ciała ofiary. Owe światło zostało nazwane lux viventem czyli tłumacząc z łaciny 'żywe światło' ale dla ulatwienia i rozpoznania uproszczono to jako kolejny error o numerze 707. Pozbycie się takiego światła graniczy z jakimikolwiek możliwościami ale naukowcy w 2999 roku odkryli pewien sposób aby pozbyć się go kiedy ofiara jest ja skraju śmierci. Światło te jest wrażliwe na program Solver.exe i ciało zainfekowane tym oto programem nie może zostać zawładnięte przez error⁷⁰⁷. Jedyny ratunek to użycie tego programu na ofiarze.
V zamknęła książkę. Czyli jedyny ratunek to było użycie tego programu od Solver.exe. Ale przecież Uzi nie wie, że V ma error⁷⁰⁷! M z resztą też.
Co zrobić?
CZYTASZ
Zauważ mnie 《Tom 2》[Murder Drones]{V x Uzi}
FanficProlog: ... - Co!? To wy nie jesteście razem!? - Uzi, gdzie jesteś!? - Ja... nie wiem czy moje uczucia do Ciebie są prawdziwe... - Musimy ją znaleźć! - V... Przepraszam... - Dziewczyny... Co jest? - Ah, ta miłość... - Nie ma jej już od roku w domu...