Kazutora Hanemiya
Bir şey için üzülürsünüz. Ama bu şey sizin başınızın altından çıktıysa ve en yakınınız bunu telafi etmeye çalışıyorsa mahvolursunuz. Biliyorum, her şeyi ben başlattım. Arkadaşlarımı kötü etkiledim. Ve şimdi toparlayamıyorum. Belki herkesten uzaklaşırsam düzelir. Ben gerçekten uğursuz bir insanım. Ya intihar edip her şeyi sonlandıracağım, ya da herkesle ilişkimi kesip Hako'nun yanına geri döneceğim. Düşünmesi de yapması da benim için kolay. Ama Baji olmadan ne yapabilirim ki? Onsuz bir hayat düşünemiyorum. Çok ortak noktamız var ama yakın olmamızın sebebi bu ortak noktalar değil. Her yanlışımda beni korur, hep uyarır. Ve şimdi benim yüzümden sevgilisiyle bile vakit geçiremiyor. Bazen Chifuyu'nun benden nefret ettiğini düşünüyorum. Rindou da nefret ediyordur. Ben olmasam böyle şeyler yaşamazdı. Bu kadar şeyi nasıl düzelteceğim? Baji'ye söylemeden yapamam bile. Ben yine ona muhtacım.
Chifuyu x Kazutora
Kazutora:
Chifuyu.Fuyu:
Efendim?Kazutora:
Biliyorum, benden nefret ediyorsun.
AmaFuyu:
Hayır saçmalama.
Dün grupta Koko'ya çok sinirlenince söyledim öyle şeyler.
Üstüne alınma.Kazutora:
Neyse.
Yine de özür dilerim.
Her şey için.Fuyu:
Ne?
Özür dilenecek bir durum yok.
Sen bir şey yapmadın.Kazutora:
Biliyorsun benim başlattığımı.
Benim yüzümden sevgilinle vakit geçiremedin bile.
Biliyorsun bunları.
Sinirlenmen çok doğal.
Bunun için Baji'den de özür dileyeceğim.
Mesajla özür dileyemem ondan.
Eminim bana sinirlenir ve bu seni de etkiler.
Bu yüzden, ona söyler misin?
Bizim eskiden oturduğumuz parka gelsin.Fuyu:
Tamam, söylerim.
Sen de bir an önce mantıklı düşünmeye çalış.Kazutora:
Çalışıyorum.--
"Kazutora."
"Geldin mi?"
"Gelmeyeyim mi?" Gülüp sarıldım.
"Gel oturalım, yine ne yaptın anlat." Banka geçtim. Umarım sinirleri bozuk değildir, döver beni.
"Nasıl başlasam bilmiyorum Baji. Kendimi çok suçluyorum, her şeyin sorumlusu da benim zaten. Dün sana olanlardan sonra Chifuyu'nun dediklerini biraz düşündüm. Cidden ben sizin aranızı açmaktan başka bir işe yaramıyorum."
"Ne sikim saçmalıyorsun sen?" Kaşlarını çatıp bana baktı.
"Bana bu kadar önem verme. Benim yüzümden Fuyu'ya vakit bile ayıramıyorsun." Yakamı sertçe tuttu.
"Mal mal konuşma amına koyayım! Tabii ki senin için çabalayacağım! Fuyu'dan daha önemli olduğunu bilmiyor musun?" Ne diyor bu?
"Ne?"
"Diyorum ki Fuyu olmadan da olur, ama sensiz yapamam! Anlıyor musun bendeki değerini?" Gözlerimin dolduğunu hissettim. İnanmak istemiyorum, resmen Fuyu'ya ihanet edeceğim şu an.
"Neden Baji? Sevgilin o."
"Ben onu 1 yıldır tanıyorum tamam mı? 9 yıl olmadı. Senin yerini kimse tutamaz. Annem, babam, sevgilim. Senin için hepsini çok rahat karşıma alırım."
"Ama Baji-" dudağımda hissettiğim baskı ve belimdeki ellerle sustum. Baji, beni öpüyor. Neden? Neden sevgilisini benim gibi biriyle aldatıyor?
"Çok düşünme, bana bırak lütfen." Tekrar öptü beni. Bu farklıydı ama. Dilini hissettiğimde ne kadar ciddi olduğunu anladım. Bir şey yapamam, karşılık vereceğim. O ne yaptığının farkındadır umarım.
_________________________________________
Çok mu ters köşe oldu sanki?