Rindou Haitani
"İstemiyorum Kazutora.. ne işin var burada ya..?" Ağzımda bok gibi bir hap vardı.
"Çok seveceksin."
"Haru kızdı... ya ayrılırsak?"
"Kaybedecek hiçbir şeyin yok.. biraz daha al."
"Yapamam.." İstemiyorum ama çok istiyorum.
"Korkak mısın?" Arkadan biri daha benim odama girdi.
"H-hanma..?"
"Hmm, iyi misin?" Kazutora sandalyeye oturdu. Hanma da yanıma geldi, bir elini belime attı. Başım çok dönüyordu.
"İyi hissetmiyorum.."
"Çok iyisin.." Hanma'nın dudakları boynuma yaklaşıyordu. Arada bir beni öpüyordu. Ben hap yuttukça Kazutora yenisini veriyordu.
"Ben..."
"Konuşmana gerek yok.." Boynumda hissettiğim ıslaklık rahatsız ediciydi.
"Hanma..." Ellerini tişörtümün altına soktu ve vücudumu okşadı.
"Sus.." Ölecek gibi hissediyordum. Aldığım doz aşırı yüksek olmalı. Ellerim titriyordu, gözleirm kapanıyordu ve tüm vücudum uyuşmuştu.
"İstemiyorum.." Hanma boynumu emmeye devam etti. Bir eli bacağımdaydı ve giderek üste çıkıyordu.
"Sus dedim.." Elini bacağımdan çekti. Boynuma bıçak doğrulttu.
"D-dur.."
"Seni öldürmemi istemiyorsan... artık kes sesini." Bıçağı hemen yanımdaki masaya bıraktı.
"Hanma.." Hanma eğilip karnımdan göğsüme kadar ıslak bir yol çizdi. Titreyen ellerimle bıçağa uzandım.
"Ne yapıyorsun Rindou?!" Bıçağı onun omzuna sapladım. Öfkeyle bana yaklaşan Kazutora'nın da karnına sapladım. Henüz bıçağı çıkarmadan öylece ona baktım.
"Rin..?" Karnından akan kana da baktım. Ne? Ne yaptım ben? Çocukluk arkadaşımı mı bıçakladım?
"Kazutora.. ben.."
"Rindou.." Nefes alışverişi düzensizleşiyordu ve yavaş yavaş düşüyordu. Başını tutup ağlayarak ona baktım.
"İyisin.. h-hayır.. iyisin Kazutora.. değil mi..?" Ağzından kan çıkıyordu. Bana gülümsemeye çalışıyordu.
"Ama.. planlarımız var ki.. biz.. Kazutora.. hayır.. bir gelecek planımız yok mu..? Bak bana!"
"Kızgın değilim... Rin..."
"Baji..? O ne yapacak.. bana çok kızar.. iyisin Kazutora.."
"Hayır.. kızmaz.. ayrıca.. bak... ben kötü davranışlarımı... hiçbirinize isteyerek göstermedim.. üzgünüm.. Chifuyu'dan da-" Cümlesini bozan yoğun öksürüğü oldu. Onu gördükçe daha çok ağlıyordum.
"Kazutora.."
"Ondan.. özür diliyorum." Gözleri yukarıya kayıyor ve kapanıyordu.
"Kazutora! Duyuyor musun beni..?"
...
"Rindou..? Rindou uyan. Geçti geçti, yanındayım bak." Uykumda ağlıyormuşum. Çok terlemiştim. Sanzu beni dürtüp uyandırmıştı ve sarılıyordu.
"Haru..?"
"İyi misin bebeğim? Çok korkuttun beni." Siktir, her şey kabus muydu?
"Kabus gördüm.. Haru, of. Çok kötüydü."
"İstersen anlatabilirsin. Ama şu an biraz rahatla bence. Ben hep buradayım." Biz saatler önce kavga etmemiş miydik? Ne tatlı.
"Hanma ve Kazutora'yı öldürmüştüm.. her şeyi hatırlamıyorum."
"Tamam.. sakin ol. Öyle bir şey olmadı, olmayacak."
"Biliyorum ama.. ne bileyim işte. Korktum.."
________________________________
Hadi kalk geeeel artık hatalıyım biliyorum
Her şey çok yanlıştı zamanla hissediyorum
Çok sevdiiiiim ama arttıııııııık gidiyorum
Tüm sevdiklerimeeee özür diliyorumOF NEYSEEEEEEEEEEEEEEE
DIGER KITABIN DIGER BOLUMLERINI YAYINLICAM OKUYUN AMK ILK BOLUMLER CRINGE VEN DIGERLERINI YAYINLAMAK ISTIYORUM VE SEKS YAZDIM
SMUT YAZMIYORUM LAN BU KITABA!
Sikicem ben bu kitabi mutlu son falan da yok!
Saka saka herkes ölsün bir rin yasasin ideal mi?
Cok mutlu oldu derseniz sadece fuyu yasasinNEYSE SAKA BE OF
YAZMICAM YB
Ama aklimda fikirler var 💋💋💋💋
Iyı gecelerrrrr